שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » לפיד: "לא ניתן למחבלים לקרוע אותנו מבפנים"
בעקבות הפיגוע
בעקבות הפיגוע בבני ברק ונוכח הטרור שמרים ראש בתקופה האחרונה, שר החוץ יאיר לפיד מתייחס לגל האירועים האחרונים וכותב כי הוחלט לעלות לרמת כוננות גבוהה
ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בעקבות הפיגוע בבני ברק ונוכח הטרור שמרים ראש בתקופה האחרונה, שר החוץ יאיר לפיד מתייחס לגל האירועים האחרונים וכותב כי הוחלט לעלות לרמת הכוננות הגבוהה ביותר מאז מבצע "שומר חומות".

"הטרור הלם בישראל בפעם השלישית תוך שבוע. חמישה בני אדם נרצחו אתמול בדם קר, בינהם שוטר שנרצח בעודו חותר באומץ למגע עם המחבל, ומונע נפגעים נוספים. לבנו עם משפחות הנרצחים. אנחנו מתפללים לשלומם של הפצועים".

"אתמול בלילה קיימנו הערכת מצב בטחונית עם המפכ"ל, הרמטכ"ל, ראש השב"כ, וכל גורמי הבטחון. החלטנו לעלות לרמת הכוננות הגבוהה ביותר מאז מבצע "שומר חומות" ולתגבר באופן משמעותי את הכוחות בשטח".

"בטווח המיידי, גם צה"ל יתגבר כוחות ביהודה ושומרון ובעוטף עזה. במקביל אנחנו נגדיל ונחזק באופן משמעותי את המשטרה ואת מג"ב. מדינת ישראל צריכה הרבה יותר שוטרים בשטח, ואנחנו נוודא שזה יקרה".

"מטרת הטרור אינה רק לרצוח חפים מפשע אלא גם לגרום לנו לשנוא ולכעוס אחד על השני. לערער ולפרק את החברה הישראלית מבפנים. לגרום לחילופי האשמות שיובילו לאלימות. המחבלים רוצים לראות מהומות אלימות ברחובות ישראל".

"גילויי הסתה ושנאה לא מחזקים את הבטחון. הם רק מייצרים פחד ושיתוק ומעמיסים על כוחות הבטחון עוד יותר. אנחנו לא ניתן למחבלים לקבוע את המדיניות שלנו, ולא ניתן למחבלים לקרוע אותנו מבפנים".

"הנשק הכי טוב שלנו מול הטרור, הוא יכולת העמידה של החברה הישראלית. אנחנו נעמוד בגל הטרור הזה, כמו שעמדנו במלחמות ובאינתיפאדות. מול התמונות הקשות אנחנו צריכים להתאחד ולשמור על קור רוח".

"הנשק הכי טוב שלנו מול הטרור הוא אחדות מדינת ישראל ואזרחיה. הדבר שהמחבלים מנסים להרוס היא עוצמתה של מדינה חזקה וגאה, שומרת חוק, שבה כוחות הבטחון מקבלים גב מלא ואת השקט הדרוש לפעול נגד הטרור".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים