שיתוף
תגובות
חדשות » מאבטח נרצח בפיגוע ירי בכניסה לאריאל בליל שבת
פיגוע באריאל
המחבלים הגיעו אמש בסביבות השעה 23:00 לכניסה לאריאל. בסרטון מצלמות אבטחה ניתן לראות את המחבלים פותחים באש לכיוון העמדה, מוודאים הריגה ונמלטים | צפו בסרטון
חיילי צה"ל פועלים ביהודה ושומרון | צילום: דובר צה"ל

ויאצ'סלב (ולדי) גולב, תושב בית שמש בן 23, הוא המאבטח שנרצח אמש (שישי) בפיגוע הירי בכניסה לאריאל. בזמן הפיגוע, גולב נכח בעמדת השמירה יחד עם מאבטחת נוספת, בת זוגו ויקטוריה פליגלמן, והגן עליה בגופו מירי המחבלים.

גולב, הוא סטודנט לשעבר באוניברסיטת אריאל שאף התגורר בעיר יחד עם זוגתו והשניים היו מאורסים. הוא הותיר אחריו הורים ושבעה אחים ואחיות. ראש העיר בית שמש עליזה בלוך הגיעה לבית משפחתו ומלווה אותם יחד עם צוותי החינוך והרווחה של עיריית בית שמש. לאחר הפיגוע, האגף לשירותים חברתיים יצר קשר עם הוריה של פליגלמן ואנשיו אספו אותה לאשקלון.

הטרגדיה התרחשה בשעה שויאצ׳סלב עמד בפתח העמדה, בעת שהמחבל שישב ליד הנהג ביצע ירי לעברו תוך כדי נסיעה. לאחר מכן, הרכב נעצר, המחבלים ירדו וביצעו את הפיגוע. ויאצ׳סלב, שלא הצליח להגיב, גונן כאמור בגופו על ארוסתו שהיתה איתו במשמרת באותה שעה.

המחבלים הגיעו אמש ברכב בסביבות השעה 23:00 לכניסה לאריאל. בסרטון מצלמות אבטחה שבו תועד הפיגוע ניתן לראות את שני המחבלים יוצאים מרכבם עם נשקים, פותחים באש לכיוון עמדת, מוודאים הריגה ונמלטים בנסיעה.

נשיא המדינה יצחק הרצוג: "לבנו דואב על הפיגוע בערב שבת באריאל. מחבלים נתעבים גדעו חייו של צעיר אמיץ, שברגעיו האחרונים נהג בגבורה ובאומץ לב והציל בגופו את חיי ארוסתו. מברך את כוחות הביטחון ששמו את ידם על המרצחים הארורים. תנחומי הכנים למשפחתו ולאהוביו. הטרור לא ינצח אותנו ולא ירפה את ידינו".

ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט מסר הערב את תנחומיו למשפחתו של המאבטח שנרצח בפיגוע באריאל. בהודעתו התייחס בנט גם לתפיסת המחבלים על ידי כוחות הביטחון במהלך היום. "אין טרוריסט שלא נגיע אליו ונבוא איתו חשבון, המלחמה שלנו מול הטרור ארוכה. יחד ננצח", אמר בנט בהודעה.

שר הביטחון בני גנץ התייחס אף הוא ללכידת המחבלים. "אני מבקש לשבח את השב"כ, כוחות הימ"מ וצה"ל ששמו ידם על המחבלים", אמר גנץ. גם שר הביטחון מסר כי הוא משתתף בצער משפחתו של המאבטח שנהרג. "מדינת ישראל תמיד ניצחה את הטרור, ונעשה כל מה שיידרש, בכל הגזרות, בכל זמן ובכל האמצעים, בכדי להביס אותו גם בימים האלו", אמר גנץ.

בעקבות הפיגוע הוקפצו למרחב לוחמי חטיבת הקומנדו, סיירת צנחנים, יחידת עוקץ, יחידת מרעול וכוחות של המשטרה, זאת בנוסף לכוחות צה"ל הפועלים בגזרה בשגרה. בעבר היו סיורים מוגברים על ציר סלפית-אריאל, מחסומי פתע בהתאם להתרעות ובמקרים חריגים תגבור של חיילים בכניסה לאריאל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים