שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » מאווררי תקרה מעוצבים – כיצד בוחרים את העיצוב הנכון
טיפ עיצובי
כל מוצר וכל פרט שאנחנו נבחר לרכוש ולהתקין בבית או בעסק, יש לו משמעות לא רק מבחינה מעשית אלא מבחינת העיצוב שלו ואיזו השפעה הוא יצור במקום.
מאווררי תקרה מעוצבים | צילום: Major

זה נכון לגבי פריטי ריהוט, זה נכון לגבי ציורים, תמונות ופריטי אומנות אחרים, וזה נכון גם לגבי פריטים שנועדו לשמש אותנו לצרכים שונים.

למשל, כשאנחנו מחפשים מאווררי תקרה מעוצבים לבית או לעסק, באופן טבעי ברצוננו למצוא מאווררים שיכולים גם לשמש אותנו לצרכים מעשיים, אך לא פחות חשוב לנו שהם יהיו מעוצבים בצורה יפה ויתאימו לעיצוב החלל בו נבחר להתקין אותם. זה נכון אם מדובר במאוורר אחד או במספר מאווררים, כמו למשל בחלל סלון גדול, משרדים, מסעדות, בתי קפה ומקומות אחרים.

לפני שנסביר כיצד בוחרים מאווררי תקרה מעוצבים, חשוב להדגיש, יש הבדל בין מאוורר תקרה לבין פריטים אחרים שציינו. בשונה מהם, מדובר על פריט שאנחנו לא נחליף לעיתים תכופות. הרבה פעמים נקנה מאוורר ונשתמש בו עד שיתקלקל ולא נוכל להשתמש בו יותר או לחילופין, עד שנעשה שיפוץ במקום. להבדיל מרהיטים או פריטי אומנות שמקשטים את המקום, אשר נחליף אותם בתדירות גבוהה יותר מסיבות שונות.

מה החשיבות של מאוורר תקרה מעוצב

מאווררי תקרה מעוצבים שונים מפריטי קישוטים ובמובנים רבים אפילו מפריטי ריהוט אותם אנחנו בוחרים להציב בחדר. ראשית, המיקום שלהם הוא שונה ומשמעותי. הם תלויים על התקרה ומשקיפים על כל החלל. לכן ההשפעה של העיצוב שלהם היא הרבה יותר בולטת. שנית, יש להם נוכחות. לא מדובר בפריט קטן שאפשר לא לשים לב אליהם, מה עוד שגם אי אפשר להסתיר אותם, אי אפשר לנייד אותם אל מקום אחר.

לכן חשוב שאנחנו נבחר את המאווררים בצורה נכונה, לא רק מבחינת סגנון או מפרט טכני, אלא גם מבחינת העיצוב. לשם כך, נוכל להיעזר גם באנשי מקצוע מטעם החברה אצלה אנחנו רוכשים את המאוורר וכן באנשי מקצוע שמתמחים בכל מה שקשור לעיצוב ותכנון.

כיצד בוחרים מאוורר תקרה מעוצב בצורה נכונה?

דבר ראשון שעלינו לעשות זה לבחון את החומרים מהם עשוי המאוורר, את השילוב שלהם עם העיצוב במקום וכן את הצבעים שלהם. אנחנו יכולים למצוא מאווררי תקרה בצבעים בהירים, כמו למשל לבן, קרם, אפור בהיר ועוד, וכן צבעים יותר כהים, כולל חום, שחור ועוד. עלינו להחליט האם אנחנו רוצים לבחור צבעים אחידים למה שיש בחלל החדר או צבע שיוצר ניגוד.

דבר שני, עלינו לבחון איך המבנה בנוי, איך הוא מעוצב. למשל, האם המראה שלו מודרני, קלאסי, האם המראה שלו סטנדרטי או יוצא דופן. יש דברים שיכולים להשפיע בחזות וכן בהיבטים אחרים.

ברגע שנחבר את כל הנקודות, נוכל לבחור מאוורר תקרה שיתאים באופן אופטימאלי לעיצוב של המקום, בו נבחר להתקין אותו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים