שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מאות הפגינו נגד נתניהו בי-ם וקיסריה
כמידי שבוע
בקריית אונו דיווחו מפגינים כי צעירה ירדה מרכב ושלפה חפץ הדומה לאקדח, כיוונה אותו לעברם ונמלטה עם רכבה. תושב נהריה נעצר בחשד שתקף מפגינים בצומת נהריה
הפגנה בבלפור | צילום: דוברות המשטרה

מאות בני אדם הפגינו אמש (מוצאי שבת) נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. כמה מאות הפגינו מול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים וכמה מאות מחו בסמוך לבית משפחת נתניהו בקיסריה. להפגנות אלו קדמו שורת אירועי מחאה קטנים יותר בצמתים, גשרים ומחלפים ברחבי הארץ.

צעיר וצעירה נעצרו בחשד שאיימו על מפגינים בקריית אונו באמצעות אקדח, שלאחר מכן התברר שעשוי מפלסטיק. תושב נהריה נעצר בחשד שתקף באלימות מפגינים בעיר. מפגינים בנתניה טוענים שהשליכו לעברם אבנים. מהדגלים השחורים נמסר כי נופץ חלון רכב בדבריה.

דוברות משטרת 'אשר' נמסר כי "המשטרה עכבה לחקירה לפני זמן קצר תושב נהריה בחשד שתקף מפגינים בצומת נהריה. המשטרה פתחה בחקירה לפני זמן קצר, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר תקיפת מפגינים, במהלך הפגנה בצומת נהריה. מהחקירה עולה כי החשוד עבר במקום עם רכבו ולאחר דין ודברים בינו לבין המפגינים במקום, החשוד השליך לעבר אחד המפגינים דגל ופחית שתיה שפגעו בו ונמלט מהמקום. לאחר ביצוע פעולות חקירה מהירות, עצרו שוטרי משטרת ישראל את החשוד , תושב נהריה בן 22, בחשד לביצוע המעשה. בהתאם להתפתחות החקירה תחליט המשטרה האם להורות על המשך מעצרו של החשוד".

ממשטרת מרחב שרון נמסר כי "מוקדם יותר הערב התקבל דיווח על בחורה שהצביעה באמצעות דבר מה שנחזה כאקדח לעבר מפגינים על גשר בכביש 471 ולאחר מכן נמלטה מהמקום ברכב. המשטרה עיכבה את נהג הרכב וכן את החשודה באיומים. מדובר בתושבי גבעת שמואל בגילאי 18 ו 19 וכן נתפס אקדח פלסטיק אשר שימש את הצעירה".

ממשטרה ירושלים נמסר בסיום המחאה בבלפור כי "מרבית המפגינים עזבו את מתחם המחאה שהתקיימה, והכבישים נפתחו לתנועה. במהלך המחאה החלו מספר מפגינים להפר את הסדר ובעקבות כך עוכבו שלושה חשודים ונעצר חשוד נוסף בגין תקיפת שוטר. כלל החשודים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה".

מוקדם יותר מסרו הדגלים השחורים: "זה השבוע ה-34 שאנשי מחאת הדגלים השחורים יצאו לצמתים, לגשרים, לכיכרות בדרישה מהנאשם – לך! למעלה מ-5300 מתים בגלל מחדל הקורונה. מערכת חינוך בפשיטת רגל ושר חינוך מנותק. אובדן אמון מוחלט בממשלה בראשות הנאשם שמונעת אך ורק מחששו של נתניהו מאימת הדין. לאזרחי ישראל מגיעה הנהגה שטובת הציבור לנגד עיניה".

מתנועת "קריים מיניסטר" נמסר לפני ההפגנה בעיר הבירה: "התמותה עולה, המשק קורס, ובמקום לבנות אמון הנאשם קבר את הפרוטוקולים ל-30 שנה. ישראל באובדן שליטה מוחלט וזקוקה לראש ממשלה במשרה מלאה, ולא לנאשם שעסוק בענייניו המשפטיים וכורת ברית עם כהניסטים כדי להעביר חוק צרפתי ולהימלט מהדין".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים