שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "מאחל לאלקין שיהיה מעט זמן במשרד"
שר השיכון היוצא
אלקין: "ליצמן הוא מורי ורבי כששימש אז כיו"ר ועדת הכספים. היות והרב ליצמן הוא מורה טוב, אז למדתי הרבה וכל מה שלמדתי ממנו אני הולך ליישם"
זאב אלקין ויעקב ליצמן | צילום: אלי סבתי

שר הבינוי והשיכון, שר ירושלים ומורשת והשר המקשר בין הממשלה לכנסת זאב אלקין, היום בטקס חילופי שרים במשרד הבינוי והשיכון: "הרב יעקב ליצמן הוא מורי ורבי כששימש אז כיו"ר ועדת הכספים. היות והרב ליצמן הוא מורה טוב, אז למדתי הרבה וכל מה שלמדתי ממנו אני הולך ליישם כשר המקשר בין הממשלה לכנסת, כדי שכן יהיה תקציב וכן הממשלה הזו סוף סוף תיתן יציבות לעם ישראל ולמדינת ישראל. היציבות הזו היא הכרחית גם בתחום השיכון כי הגיע הזמן גם לעשות ולא רק להכין תכניות".

השר אלקין הוסיף: "בשבילי זהו רגע מרגש. זה לא סוד שאני עליתי לישראל לפני מעט יותר מ-30 שנה ועברתי את כל הדרך הזו של מי שמחפש את קורת הגג שלו. התחלתי את דרכי בקראוון והייתי הלקוח של המשרד הזה בתחנות האישיות שלי".

השר אלקין אמר עוד: "המשרד הזה נוגע בכל אזרח במדינת ישראל, כי אין אזרח במדינה הזו שלא צריך דירה ואין אזרח שהמחשבה על קורת גג לא מטרידה אותו. לכן, בעיניי זו משימה לאומית ממדרגה ראשונה. זה כבוד גדול ואחריות עצומה להיכנס להובלה של המשרד הזה, כי הבעיה היא של כולם ואני מתכוון להיות שר של כולם".

זאב אלקין | צילום: אלי סבתי

השר היוצא ח״כ יעקב ליצמן: ״משבר הדיור הוא קשה לכל האוכלוסיות ובמיוחד למגזר החרדי ונדרשת עבודה חזקה לפתרון, אך לצערי אני לא מצפה מהממשלה הזו לכלום. אני מברך את אלקין אישית כידיד אבל את הממשלה הזו יש לפרק ואת זה נעשה בכל הכוח. זו ממשלה רפורמית שחתומה על הסכמים הפוגעים בכל הקדוש והיקר לנו. אני מאחל לאלקין שיהיה מעט זמן במשרד. זה לא אישי. הוא נקלע לתאונת דרכים פוליטית״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים