שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » עולם הישיבות » "מבין ילדי קרית הילד יכול לצמוח גדול הדור"
הגראי"ל שטיינמן זצ"ל
לרגל יום ההילולא חושף 'בחזית' לראשונה את מאחורי הקלעים של הסרטון שצולם בחייו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל • הביקור, בקשת הברכה והמסר המרגש לילדי הפנימייה
מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל ב'קרית הילד' | צילום: מאיר הורונציק

לרגל יום ההילולא של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, אנו חושפים לראשונה את הסיפור שמאחורי הקלעים של הסרטון שהתפרסם היום ועורר הדים רבים.

בסרטון שתועד בשנת תשס"ז, נראה מרן ראש הישיבה זצ"ל נכנס בשערי בנין 'קרית הילד' ברחוב סורוצקין בירושלים ובהמשך אף נראה נושא דברים בפני התלמידים היושבים כל אחד על כסאו.

אלא של'בחזית' נודע, כי מאחורי הקלעים של אותו אירוע מרגש, התרחשה דרמה של ממש.

מסתבר, כי הביקור באותו יום כלל לא תוכנן להתקיים לילדי קרית הילד, אלא לתושבי האזור שהתכנסו באולם הכולל. מנהלי קרית הילד שדבר ביקורו של מרן ראש הישיבה הגיע לאזניהם, ביקשו להביא את התלמידים המתחנכים בפנימיה לאולם הכולל הסמוך כדי לזכות ולהתברך מפיו של גדול הדור וכמובן לקיים את דברי הכתוב "והיו עיניך רואות את מוריך".

כשמרן ראש הישיבה שמע על הבקשה, הוא הגיב בתקיפות ואמר: "לתלמידים של קרית הילד מגיע מקום וכסא לכל אחד ואחד מהם". כשהמקורבים תהו לפשר ההתבטאות, נענה ראש הישיבה ואמר: "כל אחד מהילדים של קרית הילד יכול לצאת גדול הדור הבא" וביקש להכין עבור הילדים אולם נפרד שבו הם יוכלו לשבת.

בהמשך, כשמרן זצ"ל נכנס לדבר בפני הילדים, הוא אכן בדק שלכל תלמיד ותלמיד יש כיסא תוך שהוא שב וחוזר על אמירתו, "מבין הילדים של קרית הילד יכול לצמוח גדול הדור הבא"!

זהו המסר המרגש שמסתתר מאחורי הסירטון המפעים בו ניתן להבחין בתלמידי 'קרית הילד' כשהם ישובים על כסאותיהם במהלך ביקורו ההיסטורי והמרגש של מרן ראש הישיבה זצ"ל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים