שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מבקר המדינה: "נבדוק את קבלת ההחלטות בקורונה"
הצהיר הבוקר
המבקר ציין כי "בין היתר נעשה ביקורת על התנהלות הממשלה ומערכת הבריאות בנושא מערך הבדיקות, את דרך קבלת ההחלטות, יעילות מתחמי הבדיקות ועניינים נוספים"
מבקר המדינה מתניהו אנגלמן | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

בסיור שערך היום (ב') במרכז הרפואי לגליל מבקר המדינה מתניהו אנגלמן, בדק המבקר מקרוב את אשפוזי הקורונה בבית החולים ואת מצב הרפואה בצפון בהמשך לדו"ח ביקורת שפרסם לאחרונה על הזנחת המערך הרפואי בצפון.

במהלך הסיור התייחס המבקר לגל האומיקרון, בדגש על התנהלות הממשלה נגדו בכל הנוגע למערך בדיקות האנטיגן, ה-PCR ומערך החיסונים, ואמר כי "אני מודיע כאן שבכוונתנו לערוך ביקורת על ניהול המשבר ברמה הלאומית והליכי קבלת ההחלטות בממשלה בגל הרביעי ובגל החמישי.

בגלים הקודמים בדקנו בין היתר את ניהול המשבר ברמה הלאומית, את התנהלות משרד הבריאות לרבות בעניין מערך הבדיקות, את התוכניות הכלכליות ואת פעולות משרד החינוך ובכוונתנו לבדוק חלק מנושאים אלו גם בגל הנוכחי והאם הופקו הלקחים מהגלים הקודמים."

המבקר ציין כי "בין היתר נעשה ביקורת על התנהלות הממשלה ומערכת הבריאות בנושא מערך הבדיקות, את דרך קבלת ההחלטות, יעילות מתחמי הבדיקות ועניינים נוספים. בנוסף, נקיים ביקורת על מערך החיסונים – כולל היבטי הרכש ותהליכים נוספים שנלוו לכך.

במשך שנתיים העולם מתמודד עם הקורונה על זניה השונים. המדיניות שהתוויתי עם כניסתי לתפקיד היא קיום ביקורות בראי האזרח. לכן בכוונתנו להמשיך ולערוך ביקורות על דרך ההתנהלות של הממשלה וכלל המשרדים והגופים הציבוריים הרלוונטיים הנוגעים להתמודדות עם המשבר העולמי הקשה ביותר של העשורים האחרונים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים