שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מה חיפשו נערים בני 15 במתחם החיסונים?
'אור ישראלי'
מאות חניכים מ'אור ישראלי' פשטו על מוקדי חיסונים רבים ברחבי הארץ כשהם חמושים בערכות שי מתוקות אותן חילקו לצוותים הרפואיים שעומדים בחזית קרב הבלימה
הגר"ד גרוסמן עם הנערים | צילום: אור ישראל

מוקדי החיסון ברחבי הארץ היו שוממים בתחילת השבוע האחרון לאחר שרוב מוחלט מבני השישים ומעלה כבר התחסנו וחלקם הגדול אף קיבלו את המנה השנייה. בתנועת הנוער 'אור ישראלי', מיסודו של הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן שליט"א, רבה של מגדל העמק, החליטו לעודד את הצוותים הרפואיים, את הרופאים, האחים, האחיות ועובדי המנהלה שניצבים בחזית המלחמה ומונעים מהנגיף להתפשט לעיתים קרובות במשמרות כפולות.

כאות הוקרה, ארזו חניכי התנועה מארזי שי מתוקים ומגוונים עמם יצאו לנקודות החיסון של קופות החולים הפזורות ברחבי הארץ לשמח את הצוותים הרפואיים השוהים בהן. חלוקת השי נעשתה בערים שונות בהתאם לפריסה הגדולה של תנועת הנוער הארצית ברחבי הארץ. מהתגובות עולה כי ההחלטה על החלוקה הייתה מתבקשת לנוכח המעמסה הרבה שהוטלה על כתפיהם של הצוותים המחסנים בשבועות האחרונים.

גם בקרב חניכי 'אור ישראלי' נרשמה התרגשות לנוכח הפעילות שנעשתה בהתאם להנחיות הבריאות והביאה למימוש את הערכים אותם מיישמים אלפי חניכי התנועה ב־120 הסניפים ברחבי הארץ שנאלצו לשנות דפוס פעילות בשנה האחרונה בשל הצורך בריחוק חברתי. "הפעילות הזו, במיוחד לנוכח המטרה החשובה שלה, החזירה אותנו ליעד המקורי שלנו – נתינה לזולת", אמר אבי, אחד מהנערים שהשתתפו בחלוקה.  

מייסד תנועת 'אור ישראלי', הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן שליט"א, יצא בעצמו לחלוקת שי במספר מוקדי חיסונים בעירו, מגדל העמק. "כאשר רואים שהרב בעצמו הולך לחלק שי לאחים ולרופאים, מבינים עד כמה חשוב להכיר טובה ולומר תודה לאנשים שעוזרים לכולנו לחזור לשגרה". נציין כי בכוונת 'אור ישראלי' להמשיך במבצע התמיכה בצוותים הרפואיים במוקדי החיסונים גם בשבועות הקרובים.

בתוך כך נמסר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין, הכריזו על מבצע שאפתני רחב היקף במטרה להגיע בתוך שבועיים לחיסון של 70% מבני החמישים ומעלה. בדברים שנשא ראש הממשלה בשלישי האחרון, אמר נתניהו כי העלייה בתחלואה הקשה בקרב בני חמישים ומטה בולטת על רקע הירידה בתחלואת בני השישים ומעלה שרובם התחסנו וקרא לציבור מגיל חמישים ומטה למהר ולהתחסן כדי להחזיר את המשק לשגרה. "נהיה הראשונים בעולם שיוצאים מזה", אמר נתניהו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים