שיתוף
תגובות
דעות » מה שאדם חושב ועושה – לעצמו הוא עושה
רגע לנפש
לפעמים אנשים לא מבינים: מה נפל עלי פתאום? בקבלה כתוב שכל מחשבה, דיבור ומעשה שלנו בורא מלאך אז איזה מלאך? טוב או רע? מה שיוצא מאתנו – זה מה שחוזר אלינו
שמיים | צילום: Pakhnyushchy, שאטרסטוק

תערכו לעצמכן ניסוי קטן. קחו סיטואציה שלילית שקרתה לכן. מה אתן רואות מיד? כמה המצב לא טוב, כמה פחד, כמה חוסר תקווה, כמה קושי, כמה 'אוף' זה מוציא מכן. נכון?

ובכן, כמעט בכל דבר שקורה לנו, אנחנו לפני הכל רואים את החסר. שמות מול העיניים שלנו את מה שאין ואת מה שחסר או לא טוב. אם מעמיקים ומנסים, אולי מצליחים למצוא גם טוב, אבל הדיפולט לוקח אותנו אוטומטית לחסר. ככה זה, יצר הרע בעל כוח השפעה רב. הבעיה היא שאם תמיד נשים את החסר מולנו, אף פעם לא נצליח לתקן.

מה הכוונה לשים חסר? לשים פחדים ושליליות.

לפעמים אנחנו נפגעות ממשהו, או עושות טעות כלשהי. בתוך תוכנו אנחנו יודעות מה האמת. לא הסיפורים שאנחנו מספרות לעצמנו. התנהגנו כך כי… פעלנו כך כי… לא. אנחנו יודעות את האמת שאולי לא נהגנו כראוי, אולי לא הגבנו כראוי, אבל לא תמיד יש לנו כח לתקן או לפעול כדי לשנות את המצב.

כאן נכנס נושא הגבולות וההסתכלות שלנו. שבי רגע עם עצמך, הסתכלי לאמת בעיניים בלי לחשוש ממנה, גם אם את בלי כוח ובלי רצון לפעול כראוי. תתחברי באנרגיה שלך לאמת, בלי להיכנס לדרמה ולהיסטריה, ופשוט תבקשי ממנה שתפעל בך ותנקה את מה שצריך כדי להוציא את האמת מהכוח אל הפועל.

אף פעם אל תישארו צמודות לרגשות שליליים או לרגשות של פחד. לפי הקבלה, לכל מחשבה, דיבור או מעשה, יש מלאך שנברא. מן אנרגיה שיוצאת מאיתנו ומסתובבת בעולם, והיא תמיד חוזרת אלינו. אם המחשבה, הדיבור והמעשה שלנו – חיוביים, נברא מלאך טוב עם אנרגיה טובה שתחזיר לנו טוב. אם חלילה להפך, דיברנו שלילי, לשון הרע, וכו', נבראת אנרגיה שלילית שגם היא, לצערי, בסוף חוזרת אלינו. אנשים לא מבינים לפעמים "מה נפל עלי"? אי אפשר לדעת מאיזו מחשבה, דיבור או מעשה שלנו אי פעם, בראנו את מה שחוזר אלינו עכשיו.

לכן תזכרו: הקב"ה ברא את העולם באנרגיה של טוב. אם אנחנו רוצות להחזיר לעצמנו טוב, תמיד צריכים לשים את הטוב לנגד עיננו, לדבר טוב, לחשוב טוב, יש כאן אינטרס אישי: זה בסוף חוזר אלינו.

אני יודעת שזה נשמע קצת קשה ליישום, אבל קחי לך כל פעם החלטה שאת מנסה להוסיף מעט בטוב. לא לחשוש שאת לא יכולה בבת אחת. אין צורך לעשות זאת בדרך הזאת. כל פעם תוסיפי בטוב, כל פעם שתמצאי את עצמך מסתכלת על משהו שלילי, תגידי לעצמך שאת עוצרת בזמן ומתחילה להיות במקום חיובי.

העולם הטוב הזה יחזיר לך הרבה טוב!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים