שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » מו"מ להסדר באול-יר ב-1.25 מיליארד ש"ח
פרסום ראשון
רו"ח איציק עידן מנהל מו"מ להסדר כולל באול-יר ב-1.25 מיליארד שקל; עשוי לדרוש שכר של כ-3 מיליון שקל
תגיות:
אחד מנכסי חברת אול-יר | צילום: מתוך צילומי החברה

רו"ח איציק עידן ושותפו רו"ח עומר סרבינסקי, מנהלים מו"מ להסדר כולל בחברת הנדל"ן האמריקאית אול-יר הולדינגס.(All Year)

ההסדר המסתמן בהיקף 1.25 מיליארד שקל, כולל התליה לתשלום נוסף של כ-200 מיליון שקל במידה וימומשו פרויקטים שונים בטווח נקוב.

רו"ח עידן מונה בחודש שעבר למנהל ההסדר בחברה, בהמלצת עו"ד רענן קליר ובאישור ביהמ"ש המחוזי בת"א. מזה כ-3 חודשים  משמש עידן יועץ כלכלי לנאמני אג"ח אול-יר והוא שולט בפרטי הצעות ההסדר שהוגשו לנאמנים בינואר-פברואר האחרון.

ההסדר המסתמן הוא מכירת מלוא מניות החברה (100%) לקבוצת מידאו פרטנרס האמריקאית, בתמורה ל-1.25 מיליארד שקל וכ-200 מיליון שקל נוספים בהתליית מימוש פרויקט המגורים בושוויק 1+2, פרויקט מלונאות בברוקלין ושני מיזמי דיור עממי בברוקלין.  

יתרת חוב האג"ח ב-4 הסדרות המונפקות, מסתכמת כיום בכ-2.4 מיליארד שקל, כך שמדובר בתספורת דרמטית של כ-40%, בתרחיש של מימוש הפרויקטים.

רו"ח עידן הוא בעל וותק של יותר מעשור בניהול הסדרי חוב בשוק ההון ולפני כשנתיים ייסד עם רו"ח עומר סרבינסקי, את חברת הייעוץ Clear Structure הממוקמת במגדל ב.ס.ר 4 בבני ברק. Clear ריכזה עבודת מחקר על מצבה הריאלי של חברת אול-יר, בבעלות יוסף גולדמן מניו-יורק.

המחקר הכלכלי התבסס על נתונים מהשטח וחשף לראשונה כי הפרויקטים העיקריים נאמדים בשווי הנמוך משמעותית משווים בספרים, כי תקבולי השכירות ספגו ירידה חדה בתקופת הקורונה וכי נכסים מרכזיים אינם יכולים לשרת את החוב הרובץ.

במחקר השתתף ד"ר גיל פינקלשטיין, מעריך שווי ואנליסט מבוקש, רו'"ח איציק עידן ורו"ח עומר סרבינסקי, לשעבר יועץ בכיר בפירמת קסלמן וקסלמן PwC ושותף מייסד בפירמת רו"חBaker Tilly.

לפי הערכה, רו"ח איציק עידן עשוי לדרוש שכר טרחה של כ-3 מיליון שקל, בגין שירותיו בניהול הסדר החוב, במידהוההסדר יצאלפועל. בשלב זה, אין ודאות כי ההסדר ימומש או אף יובא בפני ביהמ"ש.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים