שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מונתה מחליפה ליו"ר מרים נאור ע"ה
חקירת אסון מירון
נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות מינתה את נשיאת בית המשפט המחוזי בת"א השופטת דבורה ברלינר, לעמוד בראש ועדת החקירה הממלכתית לחקר אסון מירון
חברי ועדת החקירה לאסון מירון הרב מרדכי קרליץ ואלוף (במיל') שלמה ינאי | צילום: דוברות הרשות השופטת

נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות מינתה היום (שלישי) את נשיאת בית המשפט המחוזי בת"א השופטת דבורה ברלינר, לעמוד בראש ועדת החקירה הממלכתית לחקר אסון הר מירון לצד חברי הוועדה – הרב מרדכי קרליץ ושלמה ינאי.

השופטת ברלינר פרשה מכס השיפוט בשנת 2017. בין השנים 2009 – 2016 כיהנה כנשיאת בית משפט המחוזי תל אביב יפו, ובשנים 2006 – 2007 כיהנה כשופטת בית המשפט העליון (בפועל).

כזכור, ביום שני שבוע שעבר נפטרה יושבת ראש ועדת החקירה הממלכתית לחקר אסון הר מירון, הנשיאה (בדימוס) מרים נאור ע"ה.

הנשיאה חיות: "נשיאת בית המשפט העליון בדימוס השופטת מרים נאור ע"ה התגייסה בכל מאודה למשימה המורכבת והחשובה, וביצעה אותה עם הרב קרליץ והאלוף ינאי ברגישות, ביסודיות, במקצועיות וביעילות עד לפטירתה. דו"ח ביניים שפרסמה הוועדה נועד לתת מענה לצורך הדחוף בשינויים שיאפשרו קיום ההילולה בשנת תשפ"ב, תוך הקטנת הסיכונים לשלום המשתתפים".

"לצערי, לכתה של מרים מאיתנו לא אפשר לה לסיים את המלאכה החשובה. אך אני סמוכה ובטוחה כי הוועדה בראשותה של הנשיאה (בדימוס) דבורה ברלינר תמשיך לעשות את הדרוש על מנת להשלים את המשימה. אני מבקשת להודות לנשיאה ברלינר שנאותה לשמש כיושבת ראש הוועדה ולאחל לה ולחברי הוועדה הצלחה בהשלמת דו"ח הוועדה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים