שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » מועצגה"ת של אגו"י בכינוס לקראת הבחירות
תמונה נדירה
שבוע לפני הבחירות, האדמו"רים דנו בחשיבות המערכה • מרן האדמו"ר מבעלזא שלא הגיע לאסיפת ה'מועצת' שלח מכתב התנצלות: "הנני מצטרף לכל החלטות האסיפה"
מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל | צילום: מועצת הקהילות אגו"י

חברי מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל' התכנסו הערב (רביעי) לישיבה מיוחדת לקראת הבחירות הקרובות לכנסת ולעורר את הציבור למערכה הגדולה על עתיד היהדות בארץ ישראל.

לאסיפה הסגורה שהתקיימה באולם 'בית מלכה' של בעלזא, הגיעו כ"ק מרן האדמו"רים מגור, ויז'ניץ, צאנז, באיאן, סערט ויז'ניץ ומודז'יץ שליט"א.

כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא לא הגיע לכינוס, אך שלח באמצעות נאמן ביתו המשב"ק ר' אליעזר וינד, מכתב מיוחד לישיבה. הרבי התנצל בתחילת מכתבו על היעדרו מהאסיפה. המשב"ק הקריא את המכתב בנוכחות האדמו"רים: "הנני בזה להתנצל כאשר מפאת חולשתי נבצר מאתי לבוא להשתתף בפועל באסיפה הנחוצה המתקיימת היום לטובת חיזוק היהדות וחיזוק דת תוה"ק".

בהמשך כתב מרן האדמו"ר כי "הנני בזה להצטרף לכל החלטות האסיפה, ואף אני קורא בזה לכל אחד ואחד להגביר ולהרבות פעלים למען הצלחת רשימת יהדות התורה ג', ומבקש מכל אחד להשפיע גם על אחרים לבחור לרשימה זו".

לאחמ"כ נכנסו חמשת נציגי אגודת ישראל, השר יעקב ליצמן, סגן השר מאיר פרוש, ח"כ ישראל אייכלר, ח"כ יעקב טסלר ונציג צאנז משה שמעון רוט, לחדר האדמו"רים בכדי לסקור בפניהם את המצב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים