שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » מזעזע: אישה בת 50 נרצחה בדם קר ביער ריחן
הטרור חוזר
אסתר הורגן מהיישוב 'טל מנשה' יצאה אתמול בשעות הצהריים מביתה, משלא שבה הזעיק בעלה את המשטרה שפתחה בחיפושים, בסביבות השעה 01:00 נמצאה גופתה ביער הסמוך לביתה
ראש מועצת שומרון יוסי דגן בזירה בה נמצאה גופתה של אסתר הורגן הי"ד ביער רוחן | צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

הטרור חוזר: אסתר הורגן מהיישוב 'טל מנשה', אם לשישה ילדים, נרצחה הלילה בפיגוע ביער ריחן הסמוך לביתה.

אתמול בסביבות השעה 13:00 בצהריים יצאה אסתר לריצה בשמורת הטבע יער ריחן הסמוך לישוב. בשעות הערב, לאחר שלא הצליח ליצור איתה קשר, הזעיק בעלה את כוחות הביטחון. צוותי הסריקה בהם יחידת חילוץ שומרון, מתנדבים אזרחים מהישובים הסמוכים, בהם רבש"צים, צוותי סריקה של צבא ומשטרה החלו בחיפושים אחריה ובסביבות השעה 1 לפנות בוקר היא נמצאה על ידי אחת מיחידות הסריקה, ללא רוח חיים, כשגולגולתה מרוסקת.

יער ריחן הנו שמורת טבע סמוך לישובים ריחן וטל מנשה. אחת משמורות הטבע החשובות בצפון השומרון.

אסתר הורגן כאמור, הייתה אמה לשישה ילדים, שתי בנות וארבעה בנים שהקטן שבהם חגג בר מצווה רק לפני כשלושה חודשים.

לאחר שעות ארוכות של חיפושים, אותרה נעדרת כבת 50 ללא רוח חיים ביער ריחן אשר בצפון השומרון.

ממשטרת ישראל נמסר, כי "בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה אודות אישה שיצאה מביתה (יום א') בשעות הבוקר המאוחרות ואבד עימה הקשר, הוקפצו בשעות הערב מתנדבי יחידת החילוץ שומרון-בקעת הירדן של משטרת מחוז ש"י לחיפושים אחריה".

"לאחר שעות של חיפושים, איתרו מתנדבי היחידה בשעות הלילה המאוחרות את הנעדרת כאשר היא ללא סימני חיים. בחיפושים השתתפו כוחות צבא, מג"ב, יחידת הכלבנים, כוחות משטרה ואזרחים".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן שהגיע למקום אמר, כי "אסתר הייתה אשה יקרה מלאה כ"כ בטוב לב, בעזרה לאנשים, יוצאת בצהרי היום במרכז מדינת ישראל, לפעילות ספורטיבית דקה מהבית שלה, ונרצחת עי בני עוולה בצורה כ"כ אכזרית".

"אני שואל איזה ברברים, כמו בימי הביניים, איזו אכזריות לרטש פרצוף של אישה בת 52 עם סלע בדם קר. מול איזה רשע אנחנו עומדים. ואני רוצה לומר בצורה ברורה לברברים האלו מהרשות הפלסטינית מול כל העולם: לעולם לא תשברו אותנו ההתיישבות בשומרון תפרח ותגדל ותבנה יחד עם כלל מדינת ישראל, כי אתם ברשות הפלסטינית הברברית בחרתם במוות ואנחנו בחרנו בחיים. אתם מתנהגים כמו ברברים בימי הביניים ואנחנו נמצאים בשנת 2020 ועם ישראל ינצח".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב לפיגוע ואמר כי אנו "‏מתעוררים לאירוע קשה וכואב בצפון השומרון. שולח תנחומים למשפחתה של אסתר הורגן הי"ד ומבקש לחבק ולחזק את תושבי הישוב טל מנשה והשומרון כולו. כוחות הביטחון ישימו בעזרת השם את ידיהם על מבצעי הפיגוע הנורא הזה ויבואו איתם חשבון. 'וניקיתי דמם לא ניקיתי'".

עו"ד איתמר בן גביר, מראשי 'עוצמה יהודית', מסר כי "הרצח המזעזע ממחיש עד כמה ראוי צודק והגון השימוש בעונש מוות למחבלים. עם כל הכבוד לפוליטיקאים שיגנו את הרצח ויזדעזעו ממנו, מה שדרוש מהם זה מעשים ולא דיבורים. הגיע הזמן לדרוש מהפרקליטות הצבאית ליישם את חוק עונש המוות. מבלי זה אין לנו הרתעה נגד רוצחים שפלים שהולכים לבלות מקצת מחייהם בתנאי בית מלון".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים