שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » מחיר הדלק צפוי לזנק בכ-20 אגורות לליטר
בשבוע הבא
ההתייקרות בדלק מצטרפת לגל ההתייקרויות שראינו לאחרונה במחירי הדירות והירקות – והאינפלציה במחירים ששברה שיא של עשור, מחיר הדלק יגיע לשיא של יותר משלוש שנים
תגיות: ,
תחנת דלק | צילום: Ropisme, שאטרסטוק

בשבוע הבא צפוי מחיר הדלק לזנק בכ-20 אגורות לליטר, ואם אכן זה יקרה, מחיר הדלק יגיע לשיא של יותר משלוש שנים. יש לציין, כי הנתח הכי גדול שהצרכנים משלמים על ליטר דלק הוא מיסוי – 63% מהמחיר הולך למדינה כחלק מתשלום מע"מ ומס בלו.

ההתייקרות בדלק מצטרפת לגל ההתייקרויות שראינו לאחרונה במחירי הדירות והירקות – והאינפלציה במחירים ששברה שיא של עשור. במדד המחירים לצרכן נרשמו עליות מחירים בולטות בסעיף הירקות הטריים, שעלה ב-9.5%.

חבר הכנסת איתמר בן-גביר התייחס לעליית מחירי הדלק: "ממשלת המיסים וההתעמרות בחלשים, ממשיכה להכות באזרחים. והפעם עלייה במחירי הדלק היקרים ממילא. הרי מישהוא צריך לממן את הכסף לעבאס. בתדלוק הבא תזכרו טוב במי אתם בוחרים בפעם הבאה".

ממשרד האנרגיה נמסר בתגובה: "מחיר הדלק נקבע על סמך שקלול ממוצע מחירי הבנזין באירופה ב-5 ימי המסחר שקדמו לשני ימי העבודה האחרונים בכל חודש, כאשר התוצאה מוכפלת בשער הדולר ביום המסחר החמישי, בתוספת עלויות מקומיות – מרווח שיווק ומסים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים