שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » מחסום חדש הוקם בחומש – ערבים כן, יהודים לא
הוכרז כשטח צבאי
"מספר מצומצם של תלמידים רשאי להכנס לפי רשימת שמות שמחזיק מפקד המחסום. כל שאר התלמידים והאברכים נעצרים במחסום" כך מעדכנים מישיבת חומש
מחסום בחומש | צילום: צילום מסך
צילום: ישיבת חומש

הבוקר (שלישי) הוצב מחסום חדש בדרך לישיבת חומש, כוחות צה"ל שמוצבים במקום, לא מאפשרים ליהודים לעלות לישיבה. כמו"כ, צו שטח צבאי סגור הוכרז במקום.

ישיבת חומש: "באישון לילה שפך דובר צה"ל את דמם של תלמידי ישיבת חומש. הפיץ שנאת חינם שקרית נגד תלמידים שכל חטאם הוא לימוד תורה ואהבת הארץ. היום קמנו לבוקר חדש ועצוב מאד. מאז רצח חברנו האהוב יהודה דימנטמן הי"ד נשמעות קריאות איומות לתת פרס לטרור ולחסל את הישיבה שנאחזת במקום במסירות נפש וגוש כבר מעל 14 שנים".

עוד בנושא:

"אתמול נמנעה הכנסת ג'ריקנים של מים לשתיה וסולר לחימום. היום הממשלה התחילה לבצע בפועל את השלמת תכנית ההתנתקות. ללא התראה מוקדמת, הוצב מחסום חדש בדרך לחומש והוצא שטח צבאי סגור האוסר על יהודים להכנס לשטח. מספר מצומצם של תלמידים רשאי להכנס לפי רשימת שמות שמחזיק מפקד המחסום. כל שאר התלמידים והאברכים נעצרים במחסום".

"החסימה היא רק ליהודים אגב, ערבים ישראלים נכנסים באופן חופשי. זה לא חוקי, אבל החוק כנראה לא באמת חשוב".

"ראש ישיבת חומש הרב אלישמע כהן הגיע למחסום כשברכבו 2 תלמידי הישיבה שלא נמצאים ברשימת הצבא. הוא נעצר במחסום והודיעו לו כי מרגע זה רכבו אסור בכניסה. תלמידי הישיבה שעמדו במחסום וביקשו מהחיילים לעבור הותקפו בצורה קשה ע"י מספר חיילים אף שלא נקטו כל אלימות בשום שלב".

"אנו קוראים לאנשי הימין בממשלה להתעשת במהירות ולעצור את הטרוף הזה! ויפה שעה אחת קודם! ישיבת חומש תמשיך להיאחז על ההר, ללמוד תורה בכל תנאי ולהראות לארץ שלנו את האהבה אליה. אף אחד לא יכול לעצור את הרוח הגדולה הזו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים