שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » מחפשים לקנות פירות קפואים בזול? היכנסו לג'וסי
בוקר רענן
אחת החברות המובילות בתחום, היא ג'וסי פירות קפואים. החברה מציעה ללקוחות שלה, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי, מגוון רחב של אפשרויות לפירות קפואים.
פירות קפואים | צילום: pixabay

במשך שנים רבות, נהגנו לחשוב שאם אנחנו רוצים ליהנות מפירות באופן אמיתי, אזי שאנחנו צריכים לקנות פירות רגילים, טריים, ולצרוך אותם כמה שיותר מהר, אחרת הם יירקבו ולא נוכל לעשות בהם שימוש.

גם היום, עדיף לנו כמובן לצרוך את הפרי כשהוא טרי ולא לחכות שהוא יירקב, אך ההבדל הוא, שהיום אנחנו יודעים שיש לנו אפשרות נוספת והיא לצרוך פירות קפואים בזול וליהנות מהם בלי הגבלת זמן. זה בדיוק מה שחברת ג'וסי פירות קפואים מציעה לנו.

הרעיון של שימוש בפירות קפואים הוא מאוד פופולארי, בזכות העובדה שפירות אלו יכולים לשמש אותנו לצרכים שונים, החל משייקים, מיציים, ארטיקים, גלידות ועוד שורה ארוכה של מאכלים ומשקאות, שעבורם אנחנו נדרשים להשתמש בפירות מסוגים שונים.

במקום לקנות פרי טרי ולהידרש להשתמש בו באופן מיידי, אזי שאנחנו יכולים לקנות פירות קפואים ולהשתמש בהם מתי שאנחנו רוצים לצורך כך. כאמור, יש לנו אפשרות לקנות אותם בכמויות גדולות ובזול.

מדוע משתלם לנו לקנות פירות קפואים?

מעבר לשאלת המחיר והכמות, הרי השימוש בפירות קפואים הוא אידיאלי עבורנו, מאחר ואנחנו יכולים לקנות מגוון רחב של סוגי פירות שונים, לאחסן אותם במקפיא ולהשתמש בהם מתי שאנחנו רוצים לכל צורך. אנחנו לא צריכים להקפיד על שימוש מיידי ואנחנו גם לא צריכים להשתמש רק בסוג אחד של פרי.

למשל, אם אנחנו רוצים לעשות שייק פירות מדי יום לנו ולילדינו, אז יש לנו אפשרות לבצע הזמנת פירות קפואים מסוגים שונים, לשמור אותם במקפיא, ובכל פעם כשאנחנו רוצים להכין שייק, כל מה שנדרש מאיתנו זה להוציא כמות מסוימת מהמקפיא, ולהכין את השייק. הפירות יכולים להחזיק זמן רב, ולשרת אותנו כמובן לא רק לצורך שייקים אלא גם לצרכים אחרים.

חשוב להבהיר כאן עוד נקודה. כל מה שאנחנו צריכים לעשות בשביל להשתמש בפירות, זה לפנות מקום במקפיא. לכן, מוטב גם שנקנה פירות בכמות רלוונטית ואפשרית עבורנו. מאחר ויש לנו אפשרות לקנות פירות קפואים בזול, אז אין שום בעיה להזמין כמות קטנה יחסית, ובכל פעם לחדש אותה.

איך ג'וסי מספקים פירות קפואים בזול יותר מהמתחרים?

כאמור, אחת החברות המובילות בתחום, היא ג'וסי פירות קפואים. החברה מציעה ללקוחות שלה, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי, מגוון רחב של אפשרויות לפירות קפואים. קטלוג נרחב של פירות, כולל דברים ייחודים שאי אפשר למצוא אצל שום ירקן או בשום רשת שיווק.

החברה גם מציעה אפשרויות לרכישת כמויות שונות, החל מחצי קילו, קילו ושני קילו, ואם רוצים אפשר גם להזמין מעבר לכך. ההזמנה מתבצעת הן דרך האינטרנט והן טלפונית. אנחנו יכולים לבצע אותה בכל עת, מכל מקום. המשלוח יגיע אלינו תוך מספר ימים על פי מה שסוכם עם החברה.

מי שרוצה, יכול לבקר באתר של החברה ולקבל שם מידע, גם על קטלוג הפירות שעומד לרשותה וכן לקבל מידע והמלצות על מתכונים להכנת שייקים, מיציים, ארטיקים, מזון על ועוד. החברה מציעה עוד מגוון רחב של מוצרים שיכולים לשרת אותנו בכל פעם כשנרצה להכין שייק, מיץ, מוזלי או כל דבר אחר שכולל פירות קפואים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים