שיתוף
תגובות
חדשות » מייקל פנס חותם את ביקורו בירושלים ומבטיח- "לנצח אעמוד לצד ישראל"
"אוהב ישראל אמיתי"
בדרך לנשיאות? מייקל פנס, סגנו לשעבר של הנשיא טראמפ מסיים ביקור מרגש בישראל, במהלכו הרעיף אהבה על העם היהודי והצהיר כי תמיד יעמוד לימין ישראל
מייק פנס | צילום: Gino Santa Maria, שאטרסטוק

מייק פנס אמר באירוע מיוחד שנערך לכבודו: "לא משנה מה צופן העתיד או מה יקרה. אני רוצה להבטיח שבכל מקום שבו אהיה אדבר ואנאם אגיד בפה מלא שאני תומך בישראל ותמיד אעמוד לצד ישראל".

בהתייחסו לסוגיית הפליטים מאוקראינה בישראל אמר פנס כי נכון להיום ישראל היא המדינה שקלטה אליה הכי הרבה פליטים מאוקראינה בקרב המדינות שאין להם גבול עם אוקראינה.

עוד ציין פנס "זכיתי היום לפגוש את הרב הראשי של קייב יונתן מרקוביץ ואת אשתו האמיצה אינה, זה הזכיר לי מדוע מדינת ישראל נמצאת פה וכמה זה חשוב לכולנו לעמוד לצד האנשים של המדינה האהובה הזו".

ד"ר מייק אוונס מייסד ידידי ציון אמר: 'התמיכה המדהימה של מייק פנס לא החלה כשהיה מושל או חבר קונגרס או אפילו סגן נשיא. היא החלה זמן רב לפני, זאת בשל אמונתו העמוקה בתור היותו נוצרי מאמין בהבטחה התנכית. מייק פנס הוא אח".

בסביבתו של פנס מתניעים מנועים במטרה להריץ אותו לנשיאות ארצות הברית בבחירות הקרובות. פרשנים במדינה משערים כי לפנס יש סיכוי להבחר מפני שהוא רפובליקני מוכשר וערכי, ועם זאת בעל סגנון ממלכתי, ומזג נוח- בניגוד לנשיא הקודם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים