שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מלינובסקי פרסמה סרטון המזלזל בגופי הכשרות
ממשלת שמד
מהרב עמיחי אליהו יו"ר איגוד רבני קהילות נמסר כי ״מלינובסקי אומרת את מה שהשר כהנא מנסה להסתיר. זוהי לא רפורמה בכשרות אלא רפורמה בזהותה היהודית של המדינה"
מתן כהנא | צילום: דני שם טוב. דוברות הכנסת

יו"ר הוועדה לשירותי דת חברת הכנסת יוליה מלינובסקי, פרסמה הבוקר (ג') סרטון שנוי במחלוקת ברשת החברתית "טיק-טוק" בו היא בזה לכשרויות המובילות בעולם החרדי.

בסרטון, עולה תמונה של הכשרות "בד"ץ ירושלים", של העדה החרדית, עליו מצביעה מלינובסקי ועושה פרצוף של דחייה, גועל. לאחר כמה שניות, עולה תמונה אחרת, של הכשרות "בית יוסף", הרב עובדיה יוסף, אליו מצביעה מלינובסקי ומזלזלת בו.

לאחר מכן, על "בד"צ יוליה מלינובסקי בראשותה" היא מצביעה לחיוב, כאשר מופיע רפורמת הכשרות תפתח לתחרות את שוק הכשרות.

ח״כ אופיר סופר הגיב: "בחסות שר הדתות נמשך הזלזול בחיי הדת והמסורת היהודית".

מהרב עמיחי אליהו יו"ר איגוד רבני קהילות נמסר כי ״מלינובסקי אומרת את מה שהשר מתן כהנא מנסה להסתיר. זוהי לא רפורמה בכשרות אלא רפורמה בזהותה היהודית של המדינה".

לדבריו של הרב אליהו, "בחסות בלוריתו המתנפנפת והשימוש היחצני הזול בעברו הצבאי משקר כהנא לכולנו ורומס את מערך הכשרות של מדינת ישראל. אני מתקשה להבין מדוע כהנא מתעקש להיות האידיוט השימושי של גלעד קריב מרב מיכאלי ואביגדור ליברמן".

בתוך כך, הדיון על רפורמת הכשרות נפתח בסערה. חבר הכנסת שלמה קרעי איחר בדקות בודדות, וזה היה מספיק ליוליה מלינובסקי שקבעה:" כל ההסתייגויות של הליכוד נדחות על הסף" קרעי: "קיבלתי שיחת איומים מלשכת שר האוצר ליברמן ואיימו עלי באם לא אוריד את ההסתייגויות שלי, יוציאו לי הסתייגות אחרת, שערורייה, חצופים".

כעבור דקות ספורות נרשם ניצחון לח"כ קרעי: לאחר שיו"ר הוועדה מישראל ביתנו שלחה את לשכת שר האוצר לאיים על ח"כ קרעי לפני הישיבה וכן להסיר בבריונות את ההסתייגויות שלו בפתח הוועדה, הייעוץ המשפטי של הכנסת קבע כי ח"כ קרעי צודק וכל ההסתייגויות שלו ידונו כרגיל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים