שיתוף
תגובות
כלכלה » קריירה » באיזו חברת הייטק העובדים הכי מרוצים?
דירוג חברות ההייטק
מיקרוסופט ממשיכה לקטוף את המקום הראשון בדו"ח שביעות רצון העובדים בחברות ההייטק • פייסבוק התדרדרה למקום השמיני וגם סימילאר-ווב התדרדרה משמעותית
משרדי מיקרוסופט | צילום: Volodymyr Kyrylyuk, שאטרסטוק

על פי הדירוג השנתי של דן אנד ברדסטריט, שסוקר את שביעות רצון העובדים מתנאיהם בחברות ההייטק השונות, עולה כי מיקרוסופט ממשיכה את הניצחון משנה שעברה והיא זו שקטפה את התואר ה'חברת ההייטק הטובה ביותר לעבוד בה' כיום.

כאמור, מיקרוסופט דורגה במקום הראשון כמו בשנה שעברה, כאשר מיד אחריה ממוקמת במקום השני ברשימה גוגל – קפיצה של שלב אחד מהשנה שעברה. במקום השלישי איירונסורס, שקפצה קפיצה מרשימה מהמקום השמיני, במקום הרביעי והחמישי שמרו על מקומן בהתאמה סולוטו ופלייטיקה.

אך בדירוג ישנם חברות שדווקא לא שמרו על מקומן והלכו אחורה, כמו פייסבוק למשל, שממשיכה לאבד מכוחה וצונחת למקום השמיני. חברת האינטרנט SimilarWeb צונחת צניחה דרמטית מהמקום ה- 12 למקום ה-29.

את רשימת חברות הסטארט-אפ פתחה במקום הראשון חברת הסייבר BigID, שנכנסה לדירוג בפעם הראשונה. החברה הוקמה בשנת 2016 וגדלה תוך שנתיים מ-10 עובדים ל-70 עובדים בישראל.

מיד אחריה, במקום השני דורגה 'נמוגו', שדורגה במקום הראשון בשנה שעברה. אחריה במקום השלישי ניצבת לראשונה חברת Gong.io המפתחת מערכת בינה מלאכותית לשדרוג השיחות של צוותי המכירות בארגונים.

לדברי אפרת שגב, סמנכ"ל דאטה ואנליזה בדן אנד ברדסטריט, "דירוג חברות ההייטק שהכי טוב לעבוד בהן, המתפרסם זו השנה השישית, נערך השנה בצל משבר הקורונה, כאשר אחד הפרמטרים המהותיים ביותר שבדקנו היה כיצד התמודדו החברות עם המשבר, ומה הייתה השפעת הצעדים שנקטו על שביעות הרצון של עובדיהן. החברות המדורגות הבינו מהר מאוד שמשמעות הדאגה לרווחת העובד בעת הזו, עברה ממיקוד במשרדים מעוצבים עם תנאים מפנקים, למיקוד בסביבה הביתית של העובד – מתן מענה לצרכים הפיזיים בעת העבודה מהבית ותמיכה במשפחות העובדים ובאתגרים החדשים שהתקופה הזאת מספקת".

עוד הוסיפה שגב, כי "ההתאמה המהירה לצרכי התקופה התבטאה גם בפעילות התרומה לקהילה וההירתמות להתמודדות המדינה עם המשבר, כאשר חברות רבות ביצעו מהלכים מרשימים ומשמעותיים. אין ספק שמשבר הקורונה היווה אירוע מכונן ביחסים שבין החברות לעובדיהן, וראינו באופן בולט שהיכולת של חברות להתנהל בשקיפות ולספק וודאות לעובדיהן בעת הזאת, סייעו בתמורה לחיזוק אמון העובדים ותחושת המחויבות, המהווים פרמטרים משמעותיים בשמירה על שביעות רצון העובדים והצלחת החברה"..

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים