שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "מי שחושב שאפגע בממשלה – הוא כסיל"
אבידר שובר שתיקה
הח"כ מ'ישראל ביתנו' מכחיש שהוא מתכוון "למרוד" בממשלה: "יש צורך לבקש את אצבעותיהם של חברי הכנסת אחמד טיבי ואיימן עודה, וסיעותיהם"
תגיות:
אלי אבידר | צילום: אתר הכנסת

ח"כ אלי אבידר מ'ישראל ביתנו' מכחיש שהוא מתכוון "למרוד" בממשלה ואומר כי "מי שחושב שאפגע בממשלת השינוי, בגלל תפקיד, הוא כסיל ואוויל גמור. איך הגענו למצב שהליכוד הוא שמעניק/מונע לגיטימציה מגורם פוליטי במדינת ישראל? איך הגענו למצב שח"כ מנסור עבאס ותנועתו לגיטימיים; רק בגלל שהליכוד קיים אתם משא ומתן? פוליטיקה היא מספרים. עיניכם הרואות את יחסי הכוחות".

"חייבים לפרוץ את מסגרות הלגיטימציה ולא לפעול בתוך גבולות הגזרה שמגדירים בעבורנו חברינו בתנועת הליכוד. יש צורך לבקש את אצבעותיהם של חברי הכנסת אחמד טיבי ואיימן עודה, וסיעותיהם. הצלחת ממשלת השינוי, בהובלת תהליכים משמעותיים למען החברה הישראלית, חשובה יותר מכל ספין פוליטי ילדותי".

"וכעת לזווית אישית", כתב בהודעה שפרסם, "בימים האחרונים נכתב רבות על "חלומותיי" (שגיליתי שיש לי). על כן אומר זאת באופן ברור: מי שחושב שאפגע בממשלת השינוי, בגלל תפקיד או משרה, הוא כְּסִיל ואֱוִויל גַמוּר".

"ארבע מערכות בחירות מתישות, ומעל שנה של מחאה נחושה ומאומצת; בקיץ מחניק, בחורף מקפיא עצמות, בגשרים, בצמתים ובבלפור. שבעה ימים בשבוע. לכל זאת הייתי שותף כדי להחליף את השלטון ולהשביע ממשלת שינוי. שום תפקיד או משרה אינם ראויים לעמוד בדרכו של הישג זה וממשלת השינוי חייבת להשלים את ימיה".

"מודה באשמה. רציתי תפקיד ביצועי בממשלת השינוי. יחד עם זאת, לא יהיה גאה ממני לשרת את הבוחרים שבחרו בי מספסלי חברי הכנסת של הקואליציה. את גמולנו קיבלנו בהחלפת השלטון וכל דבר נוסף הוא בונוס.
רוצה שתדעו, שאני בוחר להישאר בשיח של ערכים. זִכְרוּ, עָרַכִים תמיד יצופו מעל אינטרסים".

"אחי ואחיותיי לדרך, החלפת השלטון הייתה הצעד הראשון במסע לתיקון והבראת החברה הישראלית. עלינו להמשיך במסע לתיקון שני כשלים: מִגוּר השחיתות השלטונית ובּיצוּר הדמוקרטיה הישראלית. הסכנות לא חלפו עם הקמת ממשלת השינוי והן ממתינות שנתקן אותן".

"סומך עליכם. סומך עליכם בדיוק כפי שסמכתי עליכם בכל רגע נתון במהלך חודשי המחאה. סומך עליכם שתמשיכו במעורבות אזרחית דמוקרטית. זִכְרוּ, שיחד נלחמנו בקשה, במתוחכם ובמקצוען ביותר. כעת זה פשוט יותר. המסע יצא לדרך. אתם יכולים להיות חלק", דברי אבידר.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אז איך זה שמצד אחד "ערכים יצופו תמיד מעל אינטרסים" אבל מצד שני צריך את אצבועתיהם של הרשימה המשותפת תומכת הטרור??? אם זה לא אינטרסים מעל ערכים אז מה זה?? צבועים שכמוכם!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים