שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "מי שטס לחו"ל – שייערך לשינויים בהנחיות"
אש מזהיר
פרופ' אש נגד שרת החינוך: "במתווה שלה ללימודים יש נקודות לא סגורות". לדבריו, "מחוסנים יכולים להדביק מחוסנים, לא יכול להגיד כמה זה שכיח"
נחמן אש | צילום: לע"מ

מנכ"ל משרד הבריאות פרופסור נחמן אש קיים היום (ראשון) תדרוך מיוחד ובו התייחס לחזרת מתווה התו הירוק על רקע התפרצות זן הדלתא והעלייה במספר החולים שמצבם קשה. "הצעד הזה נעשה כדי להפחית את התחלואה ולמנוע הדבקות", אמר פרופ' אש. "אני מקווה מאוד שהצעד הזה ישיג את המטרה הזו ויימנע צעדים קשים יותר בשלבים מתקדמים".

פרופ' אש התייחס גם למתווה שהציג משרד החינוך לפתיחת שנת הלימודים הקרובה, ואמר כי "אנחנו נמצאים בעבודה משותפת עם משרד החינוך לאורך הימים האחרונים כדי לגבש את התוכנית לפתיחת שנת הלימודים. בהודעה שפורסמה יש כמה נקודות שעוד לא סגורות ושאנחנו צריכים ללבן. יש היום דיון משותף".

אש פתח את דבריו ואמר כי "הנתונים מדאיגים אותנו וממשיכים להתעדכן יום יום. השבוע ייכנס לתוקפו התו הירוק, בכל אירוע או התקהלות מעל 100 איש, תתאפשר כניסה למחוסנים ומי שעשה בדיקת PCR שלילית ב-72 שעות הקודמות לאירוע. הצעד נעשה כדי להפחית תחלואה ולמנוע הדבקות ולבלום את העלייה בתחלואה, מקווה מאוד שהצעד אכן ישיג את המטרה הזאת".

בנוגע למתן מנת חיסון שלישית ולמי: "אנו בוחנים את הסוגיה הזו בשבועות האחרונים ועוקבים אחרי נתוני הידבקות המחוסנים, כדי לראות אם יש ראיות לירידה ביעילות החיסונים. אנו בשלבים מתקדמים של עיבוד הנתונים. ככל שנגיע למסקנה שיש דעיכה, נשקול את מתן המנה השלישית. צוות מקצועי ימליץ או לא ימליץ. נגיע להחלטה בהקדם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים