שיתוף
תגובות
צרכנות » מכניסים שבת בנועם
שולחן שבת | צילום: Monkey Business Images, שאטרסטוק

שגרת היומיום שוחקת? אתם לא לבד..

אין מחלוקת על כך שכולנו במרוץ אינסופי סביב עבודה, בית, מטלות שלא נגמרות וחוזר חלילה. מנסים להספיק הכל לפני שהיום יחשיך. בחוץ הרוח שורקת בקול כמו עושה תחרות עם הגשם שלא מפסיק לרדת, וכל הסימנים מעידים שהחורף כבר כאן.

לאחר כל המרוץ הסיזיפי הזה סוף סוף מגיעה השבת. אין כמו לקום בבוקר בשבת חורפית, להביט בגשם המתדפק בחלון במלוא עצמתו, להתכרבל על הספה עם שמיכה מפנקת וספר טוב, וללגום בנחת משקה חם. רגע….יש מספיק מים חמים??

כל השבוע אנחנו עובדים קשה, השגרה עמוסה מדי לכולנו. הניסיון לדחוס אינספור מטלות לתוך חמישה ימי חול נותן את אותותיו. מיום ראשון כבר מחכים לסוף השבוע. לעצור את המרוץ ולבלות ביחד עם המשפחה והחברים בשבת חורפית בה כולם מתאספים יחד. הגברים חוזרים מבית הכנסת, הסעודה מתחילה ותבשילים מוגשים אל השולחן בשפע.

מי מאיתנו לא אוהב את השבת? וכמה שחיכינו לה…הסעודה מסתיימת וכולם ניגשים לשבת בנחת על הספה עם כוס תה מהביל ועוגות שבת ריחניות. לפתע קורית תקלה רצינית! בתוך כל הלחץ של יום שישי, מי שהיה אמור לחבר את מיחם המים החמים לחשמל לא עשה זאת! אין מים חמים השבת… לא לתה של אחרי הארוחה וגם לא לקפה המפנק של שבת בבוקר! איזו עגמת נפש… מה הפתרון? איך אפשר לדאוג שבשבת הבאה זה לא יקרה שוב?

הכתובת האולטימטיבית היא חברת 'אפיקים – טכנולוגיית מים מתקדמת'. שעומדת מאחורי מתקן המים המהפכני 'נועם 1'.המגלם בתוכו מעלות רבות – החל משמירה על בריאות הגוף והנפש בצריכת מים איכותיים וסביבה ירוקה יותר ,וכלה בחיסכון כספי ניכר. בר המים משלב נוחות מרבית ללא פשרות ביחד עם שימת דגש על עיצוב עכשווי בסטייל מושלם. אז לא הגיע הזמן לסיים אחת ולתמיד עם הרתחת מיחם המים מדי ערב שבת? לסיים עם הדאגה המתמדת אם הכמות מספיקה לכל השבת? והתחזוקה השוטפת של ניקוי אבנית – לא נמאס לכם ממנה?עם נועם 1 צריכת מים חמים ללא הגבלה מתאפשרת בקלות ובסטייל לצד שמירת שבת כהלכתה!

ועוד לא דיברנו על הבריאות. בתוך כל העומס אנחנו קצת שוכחים את עצמנו ואת הדאגה לתחזוקה השוטפת של גופנו. בעידן המודרני בו אנו חיים כבר אין עוררין על כך ששתיה מספקת של מים צלולים תורמת תרומה אדירה לבריאות הכללית שלנו. היא נחוצה לנו לשמירה על ריכוז ומצב רוח טוב, לבריאות העור, ובאופן כללי מועילה ומסייעת רבות. היא נחוצה לא רק לשמירה על בריאותנו בזמן השגרה  אלא גם להחלמה והתאוששות של הגוף לאחר שפעת או צינון קשה. העונה הקרה שכבר כאן במלוא עצמתה, מביאה איתה גם שלל מחלות חורף שנלוות אליה. השפעת על שלל סוגיה, יחד עם נגיף הקורונה שעדיין כאן לא משאירים מקום לספק. צריך להיערך!

בניגוד לטעות הרווחת שרק בקיץ כאשר החום כבד והלחות מתגברת, מומלץ וצריך לשתות מים על מנת לא להתייבש, ההמלצה של כל המומחים שונה לחלוטין. על מנת לשמור על טמפרטורה מאוזנת של הגוף ואנרגיה מרבית הם ממליצים לנו לשתות מים צלולים ומסוננים במשך כל ימות השנה! ללא קשר לחום או הקור ששורר בחוץ. איכות המים חשובה אף היא ומשפיעה רבות על בריאות גופנו ועל התפקוד הכללי שלו. המיניברים המתקדמים של נועם 1 מפיקים מים נקיים שעברו תהליך סינון מיקרוני. חול, אבנים קטנות, ושאר מזהמים נשארים מחוץ לכוס השתייה. רוב המיניברים מכילים גם מסנן פחם המוודא שמי השתייה נקיים מריחות ומטעמי לוואי. כך נבטיח לעצמנו מים צלולים ואיכותיים ללא חשש.

אז קדימה, הגיע הזמן להיכנס לשבת בנועם>>

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים