שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » תעופה » ממשלת בחריין תקל על השגת ויזה לישראלים
לקראת פתיחת הקו
הנפקת ויזה לבחריין תעלה סך תשעה דינר (כ-80 שקלים). אזרחים ישראלים שירצו לטוס לבחריין יוכלו להגיש בקשה לאשרה אלקטרונית ותוך 24 שעות היא תשלח למייל המזמין
דגלי ישראל ובחריין | צילום: Leo Altman, שאטרסטוק

פירות השלום: ממשלת בחריין הודיעה היום (חמישי) על הקלה בתהליך קבלת אשרת הכניסה לשטחה עבור אזרחים ישראלים. הדבר בא לאור פתיחת קו התעופה הישיר בין ישראל לבחריין, כשנה לאחר חתימת הסכמי אברהם.

חברת גולף אייר, חברת התעופה הלאומית של בחריין, תשיק את קו הטיסות הישיר שלה לתל אביב ב- 4 לאוקטובר. עד כה, היה קושי בהנפקת אשרות כנסיה לבחריין עבור ישראלים. אחד מהם היה דרישת המדינה להציג תדפיס תנועות בחשבון בנק משלושת החודשים שקדמו לנסיעה. דרישה זו נבעה מדרישה זהה של ישראל כלפי תושבי בחריין הרוצים לבקר בישראל, ועתה הממשל הבחרייני החליט להסיר את דרישה זו במטרה להקל על התהליך.

הנפקת ויזה לבחריין תעלה סך תשעה דינר (כ-80 שקלים). אזרחים ישראלים שירצו לטוס לבחריין יוכלו להגיש בקשה לאשרה אלקטרונית ותוך 24 שעות היא תשלח למייל המזמין.

חברת התעופה המקומית 'גולף אייר' תפעיל שתי טיסות שבועיות בימים שני וחמישי. משך הטיסה יהיה כשעתיים וחצי. בחריין מוגדרת בימים אלה כמדינה ירוקה ולכן מחוסנים ומחלימים אינם נדרשים בבידוד עם הכניסה אליה. כמו כן, לא יהיה צורך בבידוד בחזרה לישראל.

בחריין מדינה קטנה השוכנת במפרץ הפרסי ואחת מהמדינות המודרניות ביותר בעולם הערבי, ייחודה הוא השילוב בין מדינה מודרנית לצד היסטוריה עשירה. בחריין הוגדרה לפנינת המפרץ בזכות יופייה והאיים המלאכותיים שבה. כחמישה מיליון תיירים פוקדים אותה כל שנה.

בחריין היא גם אחת המדינות המודרניות ביותר בעולם הערבי, הרבה בזכות העובדה שהייתה נתונה תחת שלטון בריטי עד שנת 1971. החל מתחילת שנות ה-2000 מתקיימות בחירות לפרלמנט עם זכות הצבעה לנשים, שאף יכולות לכהן בתפקידים פוליטיים חשובים, שהדוגמה הבולטת מכולן היא הודא עזרא נונו, יהודייה-בחריינית שהייתה שגרירת בחריין בארה"ב בשנים 2008-2013.

השפה הרשמית בבחריין היא ערבית. המטבע הרשמי הוא דינר בחרייני, שווה ערך לתשעה שקלים חדשים. האקלים בבחריין מדברי וצחיח, ומזג האוויר שרבי.

בבחריין קהילה יהודית קטנה המונה עשרות אנשים ומלך בחריין, חמד בן עיסא אל ח'ליפה, ידוע ביחסו הטוב לקהילה וממתן אפשרויות שוות ליהודים לצמוח ולשגשג במדינה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים