שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מנהיג "השולמנים" אביר קארה הצטרף לבנט
מחאת העצמאיים
קארה, מהקולות הבולטים בהפגנות העצמאים, הודיע כי יתמודד בימינה. חמישה נציגים ישוריינו בשתי העשיריות הראשונות. אביעד בן סדון מהשולמנים הצטרף לתל"ם
אביר קארה | צילום: ערן לב

אביר קארה, מנהיג "מחאת השולמנים", הודיע היום (שלישי) כי יתמודד ברשימת מפלגת ימינה בבחירות הקרובות. קארה הוביל את קבוצת "אני שולמן" המבקשת לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה. ה"שולמנים" צפויים לקבל חמישה שריונים בשתי העשיריות הראשונות ברשימה.

בשיחת זום עם פעילי הקבוצה הודיע קארה, על תמיכה בבנט לראשות הממשלה: "שנה וחצי פעלנו בזמן שהממשלה הפקירה אותנו. הגיע הזמן לעשות פה שינויים גדולים ולפתוח את הכלכלה ליוזמה חופשית, כך שכל אדם שעובד קשה ויוזם יוכל להצליח. היום אנחנו ממשיכים במרתון, מצטרפים לימינה ותומכים בנפתלי לראשות הממשלה".

"עבדתי עם בנט בתקופת הקורונה וראיתי איש חדור משימה עם צוות מקצועי. רק לבנט אכפת באמת מהכלכלה החופשית ומהעצמאים. אנחנו נכנסים כמשפחה, כקבוצה לתוך ימינה – לא רק אני אלא כתנועה. אנחנו מביאים איתנו עוד אנשים כדי שנוכל להעביר רפורמות ענקיות. אנחנו נפרסם עוד היום את העקרונות היסודיים הקשורים לכלכלה ולעסקים ועל בסיסם נקים את הממשלה הבאה בראשות בנט. החל מהיום בלילה אנו מקימים יחד מטות בשטח".

יו"ר ימינה בנט: "מברוק גדול על היום הזה. היום, ימינה והשולמנים זו משפחה אחת. אנחנו הבית של חצי מיליון העצמאיים ובעלי העסקים בישראל, של כל מי שנאבק לקיים עסק במדינה שלנו. אני יודע מה זה להיות בעל עסק, הקמתי בעשר אצבעותיי. אנחנו יודעים כמה זה קשה, כמה הממשלה לא עוזרת".

"המטרה שלנו מאוד חדה: להפוך את ישראל לגן עדן לכל מי שרוצה ליזום, לפרוש שטיח אדום כדי שבעלי עסקים יוכלו להצליח. בממשלה שאני אקים ב-23 במרץ אנחנו רוצים עוד אנשי עשייה, לא עוד פוליטיקאים. במשבר הקורונה בקבינט לא היה אף נציג של המגזר העסקי וזה זעק. הדבר הזה הולך להשתנות. בשנה וחצי האחרונות אביר ואתם עשיתם היסטוריה, העליתם את העסקים לראש התורן. אני רוצה אנשים פייטרים כמו אביר וכמוכם".

"החיבור הוא בין השולמנים כולם לבין ימינה, לא רק אביר מגיע אלא כולכם כקבוצה. כמשפחה אחת אנחנו נילחם ונכניס בממשלה בראשותי מספר מהליכים משמעותיים שישנו את המצב. ימינה נפתחה לכל עם ישראל, שכירים ועצמאיים, דתיים וחילוניים, לחרדים, מסורתיים, יהודים, ערבים – יש מקום לכל מי שמאמין בדרכנו הציונית והלאומית, של כלכלה חופשית, של לתת לאנשים לשגשג ולנפש האדם לפרוח ולהקים עסקים בישראל. היום זה ימינה והשולמנים ביחד", דברי בנט.

קארה, יליד גבעון החדשה, הקים לאחר שירותו הצבאי עסק לשטיפת מכוניות ובהמשך פנה לתחום גידול ואימון סוסים. באוקטובר 2019 הוא הקים את קבוצת הפייסבוק "אני שולמן" – ולאחר מכן מצא עצמו מנהל את קבוצת העצמאים שמנסה להיטיב עמם עוד לפני משבר הקורונה וביתר שאת במהלכו.

נשיא לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל עו"ד רועי כהן שמתמודד בבחירות בתור מספר 2 במפלגת תנופה בראשות עופר שלח הביע ביקורת על ההחלטה להצטרף לבנט. "שוב מנסים לזרוע חול בעיני ציבור העצמאים שפוליטיקאים ותיקים שיכלו לשנות ולא עשו כלום למען העצמאיים הם הפיתרון", אמר.

עו"ד כהן הסביר: "הצטרפות לנפתלי בנט יו"ר מפלגת ימינה אין בה כל בשורה, נשאלת השאלה מה הוא עשה למען ציבור העצמאים כשר הכלכלה? הכי קל היום זה לפזר הבטחות. כל אותן הממשלות שבהן בנט היה חבר בכיר, הצביעו פעם אחר פעם נגד כל ניסיון לקדם דמי אבטלה לעצמאים, אני בטוח שציבור העצמאים מספיק נבון וחכם לדעת מי באמת יפעל למענו בכנסת הבאה במעשים ולא במילים".

מוקדם יותר היום הצטרף אביעד בן סדון, נציג נוסף של מחאת 'השולמנים', למפלגת תל"ם בראשות משה (בוגי) יעלון. עם הצטרפותו בירך אותו ח"כ יעלון ואמר: "האכפתיות והאומץ לזעוק את מצוקתם של מאות אלפי העסקים שקורסים תחת מדיניות ההזנחה של נתניהו, מהווה השראה וקרן אור עבורם. אביעד הוא אחד שמכיר היטב את המצוקות האמיתיות מקרוב, ייקח חלק פעיל במאבק שלנו לשיקום הכלכלה והמענה לאבטלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים