שיתוף
תגובות
כלכלה » קריירה » מנכ"ל חברת החשמל מונה למנכ"ל קבוצת שופרסל
הדירקטוריון החליט
מינויו יכנס לתוקף עם סיום תקופת ההודעה המוקדמת בחברת חשמל. עופר יחליף את איציק אברכהן שהודיע על פרישתו מתפקיד מנכ"ל הקבוצה לאחר 10 שנות כהונה
עופר בלוך | צילום: יוסי וייס

דירקטוריון שופרסל מינה היום את עופר בלוך לתפקיד מנכ"ל קבוצת שופרסל. עופר מכהן כמנכ"ל חברת חשמל משנת 2015 ועד היום. מינויו של עופר בלוך יכנס לתוקף עם סיום תקופת ההודעה המוקדמת בחברת חשמל.

לפני כן כיהן כמנכ"ל קבוצת נייר חדרה, נשיא ומנכ"ל נטפים, נשיא ומנכ"ל יס שירותי לווין וכמנכ"ל תשלובת החלב של תנובה. עופר יחליף את איציק אברכהן שהודיע על פרישתו מתפקיד מנכ"ל הקבוצה לאחר 10 שנות כהונה.

יקי ודמני, יו"ר קבוצת שופרסל: "עופר בלוך הוא מנהל מנוסה מהשורה הראשונה של המנכ"לים בישראל ואנו מברכים אותו של מינויו לתפקיד. לעופר ניסיון עסקי וניהולי עשיר לצד היכרות מעמיקה עם עולם המזון ומוצרי הצריכה והצרכן הישראלי. הוא האדם הנכון להוביל את שופרסל להמשך צמיחה והתמודדות מול האתגרים הניצבים בפני החברה בשנים הקרובות".

עוד הוסיף ודמני: "אני מבקש להודות לאיציק אברכהן על שהוביל את שופרסל לקבוצת הקמעונאות המובילה בישראל ומאחל לו המשך עשיה מבורכת בכל דרך שיבחר".

עופר בלוך מנכ"ל קבוצת שופרסל הנכנס: "אני נרגש מהמינוי ומהצטרפותי למשפחת שופרסל. שוק המזון ומוצרי הצריכה מרתק ונמצא בתהליך של שינוי משמעותי המחייב מקסום יכולות הנמצאות בשופרסל ומיצוי הזדמנויות עסקיות. אני בהחלט מוכן לאתגר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים