שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מסוק של חברת החשמל התרסק, 2 נפצעו בינוני
סמוך ליוקנעם
חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוק מד"א, ובניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח רמב"ם 2 גברים בשנות השלושים, בהכרה מלאה במצב בינוני
המסוק שהתרסק | צילום: דוברות המשטרה

מסוק של חברת חשמל התרסק לפני שעה קלה סמוך למושב גלעד באיזור יוקנעם, כשדווח ששני הטסים נפצעו קל. המסוק שייך לחברת החשמל ועסק בפעולות ניקוי כבלים.

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 07:38 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על כלי טייס שהתרסק ככה"נ בזמן שעסק בעבדות ניקוי כבלי חשמל, בשטח פתוח סמוך למושב גלעד, באיזור יוקנעם. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוק מד"א, ובניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח רמב"ם 2 גברים בשנות השלושים, בהכרה מלאה במצב בינוני עם חבלות.

חובש בכיר במד"א איציק אלנקווה שהיה בסמוך והגיע ראשון למקום, סיפר: "כשהגעתי, ראיתי מסוק מפורק בשטח פתוח, מחוץ למסוק היו 2 גברים כבני 30 בהכרה מלאה, אחד מהם שכב במרחק של כ- 4 מטר מהמסוק והשני התהלך, הם סיפרו שהם יצאו מהמסוק בכוחות עצמם והתרחקו מחשש מהתלקחות המסוק. יחד עם צוותי מסוק של מד"א שנחת בסמוך ונט"ן מד"א שהוזנקו, הענקנו לפצועים טיפול רפואי ראשוני בשטח , הם סבלו מחבלות בגב ובגפיים, את אחד הפצועים לקחנו למסוק מד"א ואת השני לניידת טיפול נמרץ של מד"א ומשם הם פנו לבית החולים כשמצבם מוגדר בינוני ויציב."

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. זה רק היה שאלה של זמן עד שזה יקרה.
    ראיתי את המסוק עושק במשימה המסוכנת הזו.
    לא מבין איך נותנים לעשות את זה???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים