שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » מסע חיזוק של ראב"ד מרוקו בארה"ב
לקראת פסח
האדמו"ר שמגיע לארה"ב לטיפול רפואי משמעותי, ינצל את הביקור לחיזוק יהדות הגולה, וימסור סדרת שיחות בענייני יהדות להמוני תלמידיו
האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו ראב"ד מרוקו | צילום: באדיבות המצלם

ראב"ד מרוקו האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, ייצא מחר (ראשון) למסע חיזוק נרחב ברחבי ארצות הברית, במהלכו יישא דברי התעוררות ליהדות הגולה.

במהלך השנה האחרונה, שהה הראב"ד במדינת מרוקו, כשבמהלך התקופה הממושכת הוא ביסס את הישיבות, את מוסדות החינוך ואת מערך הכשרות, במסגרת חיזוק וביצור הקהילות היהודיות שבמדינה. במקביל מסר הראב"ד שיעורים תורניים ושיחות על היהדות, שהועברו בשידור חי לכל רחבי תבל.

כעת, עקב מלחתו האונקולוגית הקשה, יגיע האדמו"ר לטיפול רפואי דחוף וחשוב בניו יורק, כשבמהלכו הוא ימסור סדרת שיעורים, וכך גם, קבלת קהל לאלפי תלמידיו ושומעי לקחו, במרכז "שובה ישראל" בארצות הברית.

המסע יתחיל עם שיעור מיוחד שיימסר במרכז הענק של "שובה ישראל" במנהטן. המרכז מהוה מגדלור של תורה, וממנו החלה הפצת היהדות של "שובה ישראל" הכוללת כיום סניפים וקהילות בכל רחבי ארה"ב.

במהלך הימים שלאחר מכן, צפויים המוני תלמידים וחסידים להשתתף באירועים התורניים, בשיעורים, ובקבלת הקהל לעצה וישועה מהראב"ד שליט"א.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים