שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בארץ » מספר הלקוחות בחנויות הרחוב יוגדל לעשר
אושר בוועדה
ועדת החוקה אישרה הבוקר את הצעת היו"ר ח"כ יעקב אשר להגדיל כמות הקונים בחנויות גדולות מ-4 ל-10 והן ייכנסו לתוקף מיד • הסיבה: התורים הארוכים מחוץ לחנויות
ח"כ יעקב אשר | צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

ועדת החוקה אישרה הבוקר את הצעת היו"ר ח"כ יעקב אשר להגדיל כמות הקונים בחנויות גדולות מ-4 ל-10 והן ייכנסו לתוקף מיד. את הוועדה ניהל ח"כ מיכאל מלכיאלי, שמילא את מקומו של ח"כ אשר שנצרך לעניינים פרטיים, כדי להעביר את התקנות במיידי.

כזכור, לאחר שבימים האחרונים נצפו תורים ארוכים וצפופים מחוץ לחנויות גדולות במרכזים מסחריים, לאור הפתיחה תחת מגבלות הקורונה, הודיע שר הבריאות יולי אדלשטיין על כוונתו להביא להצבעה בקבינט הקורונה את הצעתו של ח"כ יעקב אשר – להגדיל את מספר האנשים בחנויות הרחוב ובמרכזים מסחריים.

על פי ההצעה, תותר כניסה של קונה אחד על כל 7 מ"ר, אך לא יותר מעשרה לקוחות. המשמעות היא שחנויות בגודל של 70 מ"ר ומעלה יוכלו להכניס עד 10 לקוחות בו זמנית.

כידוע, תנאי התו הסגול מגבילים מאוד את כניסת הלקוחות לחנויות, גם אם מדובר בחנויות גדולות. בדיון בוועדת חוקה בכנסת, דרש ח"כ יעקב אשר, יו"ר הוועדה, לשנות את התנאים, ואמר כי "כשרואים את התורים בחוץ של מאות אנשים ושומר שצריך לבדוק שבחוץ לא יריבו – אולי צריך לחשוב על תיקון גם בנושא הזה", כך שיווצר לדבריו מדרג בהתאם לגודל החנות.

ועדת חוק, חוקה ומשפט הייתה צפויה להתכנס הבוקר כדי לאשר את החלטת קבינט הקורונה להגדיל את מספר הלקוחות בחנויות הרחוב ובמרכזים המסחריים. לאחר המשאל הטלפוני שנעשה כדי לאשר את בקשת ח"כ אשר ולהגדיל את מספר הלקוחות המותר בחנויות מארבעה לעשרה. כעת כאמור, הבקשה אושרה בוועדת החוקה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים