שיתוף
תגובות
לאישה » טיפים » מספר שלבים כיצד לטפל באזור העיניים
טיפים ועצות
ד"ר להבית אקרמן ממחית לרפואת עור ויועצת מדעית למותג הדרמו וישי מסבירה: "לא כל חומר ומוצר טיפוח מתאים לשימוש לאזור העיניים"
קרם פנים - עור | צילום: EKATERINA SOLODILOVA, שאטרסטוק

מהרגע שהקורונה פרצה לחיינו והמסכות השתלטו על עור הפנים, למעט אזור העיניים, שהפך למשמעותי יותר, בולט ומעין "חלון" שדרכו ניתן לראות את הגיל האמיתי שלנו.

העור סביב העיניים עדין ודק הרבה יותר משאר אזורי הפנים, נטול בלוטות חלב המייצרות שומן בשאר אברי הגוף ולכן הוא דק ועדין יותר. בעור מסביב לעניים ישנם הרבה פחות סיבי קולגן, והוא בנוי מרשת צפופה של נימים ומעט שומן תת עורי. לכן הוא מתנפח בקלות ונוצרת בו כהות.

להשתמש באזור זה בחומרים חזקים מדי (כמו בפנים למשל שם העור יותר סלחן ופחות רגיש). הבעיות באזור העור סביב העיניים הן בד"כ: קמטוטים, שקעים, כהויות ולעיתים עור רפוי.

איך ניתן לטפל ולשפר את מראה אזור העיניים בצורה יעילה אך לא מזיקה?

• מכיוון, שעור העיניים עדין ורגיש, מומלץ להתחיל כבר בגילאי ה-25-30 בשגרת טיפול וטיפוח נכונה, על מנת למזער ולהאט את הופעת סממני הגיל. קל הרבה יותר למנוע קמט מאשר להעלים אותו לאחר שכבר נוצר. לכן, יש למרוח תכשירי הזנה והגנה המותאמים למריחה באזור העיניים.

• לא להשתמש בתכשירים חזקים מדי אשר יגרו את העור. יש למרוח מוצר טיפוח המותאם ספציפית לעור העדין סביב העיניים אשר סובל מכהויות. חשוב מאוד שהחומר יכיל חומרים פעילים אך לא כאלה שיגרו את העור וללא בישום.

• איפור סביב העיניים- מכיוון שהעור בעיניים רגיש ונוטה יותר לפתח רגישות מאזורים אחרים, מומלץ להשתמש בתכשירים היפואלרגיים לאזור וכאלה שאינם מכילים בישום, אשר יכול לגרות את העור.

• הסרת איפור מאזור העיניים חשובה מאוד! במקרים של איפור כבד יש להשתמש במסיר איפור עדין, לאחר מכן לשטוף עם מים וסבון פנים עדין ולמרוח קרם לחות.

ד"ר להבית אקרמן היא ממחית לרפואת עור ויועצת מדעית למותג הדרמו וישי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים