שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מסתמן: ח"כ אבידר ימונה לשר לעינייני מודיעין
הסערה תשכח?
אבידר צפוי להחליף את השר אלעזר שטרן, שככל הנראה ימונה לשר אחר עד ההתמודדות על תפקיד יו"ר הסוכנות היהודית בעוד מספר חודשים
אלי אבידר | צילום: אתר הכנסת

דיווח: מסתמנת הסכמה בין סיעות הקואליציה לגבי מתווה שיפתור את 'סערת הח"כ המורד אבידר', הח"כ המורד והעצמאי של ישראל ביתנו.

עפ"י הדיווח, כי אבידר צפוי להתמנות לשר לענייני מודיעין, ולהחליף את השר אלעזר שטרן, שככל הנראה ימונה לשר אחר עד ההתמודדות על תפקיד יו"ר הסוכנות היהודית בעוד מספר חודשים.

כזכור, אבידר הסתכסך עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן עת הקמת הממשלה החדשה, ומאז הקמת הממשלה מתנהג בכנסת כסיעת יחיד. עוד פורסם כי מזכיר הממשלה שלום שלמה, ניהל בשבועות האחרונים מגעים להסדרת היחסי עם אבידר, זאת מחשש מאיומיו להצביע נגד הצעות הנוגדות את צו מצפונו וכהיערכות לגיבוש הרוב לקראת העברת תקציב המדינה.

כזכור, לפני כחודש, אבידר הודיע כי הוא מתנגד לחוק הפיצול. כאשר לטענתו, החוק מעודד התנהגות קלוקלת של עריקים, והחוק מנוגד לתרבות השינוי שהממשלה התחייבה אליו בעת הקמתה. ואכן, אבידר נמנע מלהשתתף בהצבעה.

כאמור, במסגרת מתווה ההסדרה, חבר הכנסת המורד ימונה לשר על חשבון "יש עתיד", ושטרן, המיועד להיות מועמדו של רה"מ נפתלי בנט לתפקיד יו"ר הסוכנות היהודית, יעבור לתפקיד אחר. בכירים בקואליציה ציינו עוד כי "המתווה הוא על דעתם של ראש הממשלה בנט, ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, ושר האוצר ליברמן, אשר נתן את הסכמתו לכך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים