שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מעוז לבנט: "העסק גדול עליך"
תנ"ך במליאה
ח"כ אבי מעז תקף את הממשלה, טען כי הוקמה על בסיס שקר, מרמה, שוחד והפרת אמונים, הקריא פסוקים נבחרים מהתנ"ך העוסקים בנושא השקר
אבי מעוז | צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז תקף בנאומו את הממשלה הנוכחית "הוקמה על בסיס של שקר, מרמה, שוחד והפרת אמונים", וביקש להזכיר לחבריה מה נאמר על כך בתורה, בנביאים ובכתובים.

הפסוקים הראשונים שהקריא ח"כ מעוז עסקו בשקר, וכללו את הפסוקים "מדבר שקר תרחק", "דרך שקר הסר ממני", "ואיש ברעהו יהתלו, ואמת לא ידברו. למדו לשונם דבר שקר, העוה נלאו", "ד' הצילה נפשי משפת שקר מלשון רמיה" ועוד.

ח"כ מעוז בחר להדגיש בנאומו "פסוק מיוחד שאני מתחבר אליו ואני חושב שמשקף את מרכיבי הממשלה, וביחוד את העומד בראשה "אשר פיהם דיבר שווא וימינם ימין שקר".

לאחר מכן הקריא ח"כ מעוז פסוקים בנושא מרמה, ובניהם "נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מרמה", מה יתן לך ומה יוסיף לך לשון רמיה", וסיים בפסוק "הושיעה ד' כי גמר חסיד, כי פסו אמונים מבני אדם".

בסוף נאומו כינה ח"כ מעוז את הממשלה 'ממשלת גדול עליכם' "בסופם של דברי אני רוצה לפנות לראש הממשלה ולומר לו, בוא נודה על האמת – העסק גדול עליך. מעתה יקרא לכם 'ממשלת גדול עליכם'".

ח"כ מעוז לא שכח להודות לעובדי הכנסת, 'הכרת הטוב' כדבריו "אני רוצה להודות לעובדי הכנסת כולם על המאמץ הגדול. להודות לאנשי משמר הכנסת, לסדרנים המסורים, למזכירת הכנסת ועובדי המזכירות, לתמלילנים שעושים עבודתם יומם וליל, לציונה ומחליפיה שנמצאים בפרסה ודואגים לנו, לכל אלה שעשו לילות כימים כדי לאפשר לנו עבודה תקינה. תודה רבה, ומאחל לכם פגרה נעימה וחופשה נעימה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים