שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מעוז לברלב: "מי אחראי להתעמרות בלוחם?"
בעקבות החיסול
משטרת ישראל מסרבת לאפשר ללוחם ביחידת המסתערבים לחזור ליחידתו כלוחם מן המניין, בעקבות חיסולו של המפגע שסיכן את חייהם בפעילות בדרום
ח"כ אבי מעוז | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

למרות שהמפכ"ל והשר לבט"פ גיבו את לוחם הימ"ס שחיסל את הבדואי שסיכן את חייהם ברהט לפני שבועיים, משטרת ישראל מונעת את חזרתו לתפקידו כלוחם, גם לאחר שמח"ש הסירה את התנגדותה. כך פרסם הלל ביטון רוזן בערוץ 14.

בעקבות הפרסום, הגיש יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) שאילתא לשר לביטחון הפנים עמר בר לב בה ביקש לדעת מי עומד מאחורי ההתעמרות בלוחם.

"לפני כעשרה ימים, במהלך פעילות לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב למעצר חשודים בעבירות ביטחוניות, נפתחה לעברם אש על ידי אחד התושבים. הלוחמים הגיבו בירי ממנו נהרג המפגע התוקף", כתב מעוז.

"השבוע התפרסם, שלמרות שמפקד היחידה, מפקד משמר הגבול והמפכ״ל גיבו את הלוחם וטענו כי פעל כנדרש, מחלקת המשמעת במשטרת ישראל מסרבת לאפשר לו לחזור ליחידתו כלוחם מן המניין, וזאת על אף שמח"ש הסירה את התנגדותה".

לדבריו של מעוז, "שוב אנו נתקלים במדיניות של משטרת ישראל, שבמקום שלוחמים, שבמסירותם ממלאים את תפקידם ומגנים על אזרחי ישראל, יצוינו לשבח, הם מקבלים יחס חשדני, שמעודד הקטנת ראש, בריחה מאחריות ואי ביצוע המשימות שלשמן הם התגייסו".

לסיום שאל ח"כ מעוז "מי קיבל את ההחלטה על מניעת חזרת הלוחם לתפקיד מבצעי ובאיזו סמכות"?

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. נו באמת. הרי הם (המשטרה) צריכים להראות שגם הם עושים משהו. ולכן, באם את העברינים הם לא מצליחים לתפוס הם תופסים את מי שנלחם בהצלחה בעבריינים. אוי לנו ממשטרה כזאת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים