שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » מערכת חדישה לחיטוי חללים בעזרת אור
לראשונה בישראל
מערכת J.PROTECT של חברת ג'וגאנו היא מערכת משולבת ראשונה מסוגה בעולם המספקת הגנה וחיטוי לחללים מאוכלסים בצורה בטוחה ורציפה
תגיות:
המכשיר החדש | צילום: דוברת איכילוב

לראשונה בארץ ורק באיכילוב: מערכת חדישה לחיטוי חללים בעזרת אור הותקנה באגף דימות. המערכת יעילה כנגד חיידקים, וירוסים, ופטריות ונועדה לסייע במאבק נגד זיהומי בתי חולים ואף תתרום למלחמה בנגיף הקורונה.

מערכת J.PROTECT של חברת ג'וגאנו היא מערכת משולבת ראשונה מסוגה בעולם המספקת הגנה וחיטוי לחללים מאוכלסים בצורה בטוחה ורציפה, וגם מאפשר חיטוי מואץ בעזרת קרינת UVC כאשר החלל פנוי מאדם.

כל אחת מהאפשרויות מביאה לצמצום משמעותי של מחוללי מחלות בחדר בה מותקנת המערכת, כאשר שילוב בין שני אפשרויות החיטוי מביא לתוצאה המיטבית. מערכת החיטוי היחודית מותקנת בתקרה ומספקת הגנה מהצפה ועד לתקרה בבת אחת, בלחיצת כפתור.

בית החולים בחר להתקין טכנולוגיה חדישה זו במערך הדימות כחלק משיתוף פעולה מחקרי עם חברת JUGANU.

הדימות הפך לכלי האבחון המרכזי של הרפואה המודרנית ומסיבה זו חולים מכל מחלקות האשפוז, מהמיון וכן מהמרפאות השונות מבצעים בדיקות באגף הדימות. מסיבה זו, במידה ולא מבוצע ניקיון מוקפד, מכוני הדימות יכולים להוות מוקדים לזיהומים ולהעברת חיידקים.

פרופ' אריה בלשר, מנהל אגף הדימות מסכם: "מגיפת הקורונה מביאה לתחלואה רבה וקימת דאגה גדולה מאוד מהפצת המחלה באמצעות חשיפה של חולים ומטופלים לוירוס במכשירי הדימות ובבתי החולים בארץ ובעולם״ הוא מסביר ומוסיף כי ״פתרונות כמו הטכנולוגיה המתקדמת של חברת ג'וגאנו נותנים לנו תקווה לעתיד בריא יותר, באמצעות שמירה טובה יותר על בריאות המטופלים והצוות שלנו בבטחה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים