שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » מפגש פרידה של ראש השב"כ וראש המוסד
אמש
במהלך המפגש הודה ראש השב"כ לראש המוסד על שיתוף פעולה יוצא הדופן בין הארגונים, בשורה ארוכה של מבצעים ופעולות סיכול בזירות השונות, קרובות ורחוקות
יוסי כהן ונדב ארגמן | צילום: תקשורת שב"כ

אמש (שלישי) התקיים מפגש פרידה של ראש השב"כ נדב ארגמן ופורום מטה השירות, מראש המוסד יוסי כהן. במהלך המפגש הודה ראש השב"כ לראש המוסד על שיתוף פעולה יוצא הדופן בין הארגונים, בשורה ארוכה של מבצעים ופעולות סיכול בזירות השונות, קרובות ורחוקות.

ראש המוסד ציין כי התרומה של השירות לפעולות של המוסד ברחבי העולם היא משמעותית ביותר וכי החיבור הקיים בין יכולות השב"כ לבין יכולות במוסד, מהווה מכפיל כוח אדיר לביטחונה של מדינת ישראל.

בתוך כך, ועדת המשנה למודיעין, שירותים חשאיים ושו"ן, בראשות ח"כ אורנה ברביבאי, קיימה היום ישיבה מיוחדת בה נפרדה מראש המוסד לתפקידים מיוחדים, יוסי כהן, אשר מסיים את תפקידו בעוד מספר ימים.

ועדת המשנה קיבלה סקירה מקיפה אודות פעילות המוסד בהובלת כהן בין השנים 2016-2021, וכן ניתוח המגמות והאתגרים של ישראל לשנים הקרובות. חברי ועדת המשנה הודו לכהן על פועלו והביעו הוקרה והערכה על עשייתו למען מדינת ישראל.

יו"ר הוועדה, ח"כ ברביבאי, הודתה לו בשם הוועדה ואיחלה לו בהצלחה בהמשך. עוד ציינה, כי לכולנו יש מכנה משותף אחד והוא טובת מדינת ישראל. בבדיחות הזהירה אותו מ"הג'ונגל הסוער המחכה לו מחוץ למוסד, בו האתגרים לא פחות גדולים".

כהן הודה לחברי הוועדה ואמר כי המפגש מהווה עבורו סיכום של חמש וחצי שנים בתפקידו ו-38 שנים בהן הייתה לו הזכות לשרת במוסד, במהלכן הופיע פעמים רבות בפני הוועדה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים