שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מקלב: "הציבור החרדי לא ישנה את חייו"
תוקף את ליברמן
ח"כ אורי מקלב לשר האוצר ליברמן בועדת הכלכלה: 'התוכניות שלך מונעות משנאת החרדים, מי שלומד סינית עתיקה או אנטרפולוגיה זה בסדר ומי שלומד תורה זה לא בסדר?
ח"כ אורי מקלב | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

חבר הכנסת אורי מקלב חבר ועדת הכלכלה של הכנסת תקף בחריפות את שר האוצר במהלך דיון הוועדה בהשתתפו: "שר האוצר נוהג להכריז תמיד כי 'הכל גן עדן' אך כעת הכל הפך לגיהנום, לרבים מאזרחי ישראל אין פרנסה, נשים עובדות בעמל רב ובמסירות נפגעות ונרדפות למרות שהם תורמות ועושות אין כאן שום שיקול כלכלי חברתי או אנשי אלא רדיפה וחינוך מחדש לציבור החרדי".

מקלב המשיך לתקוף: "מה חטאו ומה פשעו הציבור החרדי שאתה רוצה לחנך אותם מחדש, מי שלומד סינית עתיקה או אנטרפולוגיה זה בסדר ומי שלומד תורה זה לא בסדר? מה חטאו ומה פשעו הילדים?".

"ההסתה וההכפשות שלך הם כמיטב שונאי ישראל, המשיך מקלב ותקף, רצית לזרוק אותנו למזבלה רק לפני שנה וכעת יש יוקר מחיה, שבעים וחמישה אחוזים מאזרחי ישראל צמצמו את ההוצאות שלהם ואתה כעת מאשים את הציבור החרדי ביוקר המחיה?!"

"אין שום הסבר למה שאתה עושה פה אלא רק רדיפה ושנאה לציבור שלם, אי אפשר לכסות ולהסתיר רדיפה של ממש כלפי ציבור ענק, מה החרדים עשו לך? אנו לא אזרחים שווי זכויות כאן?"

"אני מכריז לך כאן, הציבור החרדי לא ישנה את אורח חייו, אנחנו לא מחליפים את הערכים שלנו בעבור כניסה לקואליציה, היהדות החרדית תישאר חזקה ואיתנה ורק תרים את ראשה' סיכם מקלב".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים