שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » עולם הישיבות » מרן ראש הישיבה: "מדביק אחרים – הוא רודף"
צפו בשיעור
מרן הגרי"ג אדלשטיין בשיעורו השבועי: ״התחילו לזלזל ומיד יש המון חולים, אלפי חולים. ויש גם אנשים שהם בסיכון ולהם זה יותר מסוכן. והכל בא מזלזול בשמירת הבריאות"
מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א | צילום: צילום מסך

‏מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א מתייחס הערב (שלישי) בשיחתו לנושא הקורונה ואומר כי "היה מצב שכבר נהיה הרבה יותר טוב, מחמת שנזהרו. אבל והיתה הרווחה והתחילו לזלזל ומיד יש המון חולים, אלפי חולים. ויש גם אנשים שהם בסיכון ולהם זה יותר מסוכן. והכל בא מזלזול בשמירת הבריאות".

"וזה לא רק כלפי עצמו, אלא אלא גם מדביק אחרים ומזיק לאחרים והוא רודף, והציבור צריך לדעת, להזהר בזהירות של מאה אחוז, לפי ההוראות הידועות של הרופאים, להזהר שלא יזיק את אחרים, לשמור כל כללי הזהירות בשלמות, ואז בעז"ה…"

כזכור, מרנן ורבנן גדולי ישראל מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי ורבינו מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין פרסמו השבוע הוראה ברורה לציבור על חובת הזהירות והשמירה לאור העליה בתחלואה. בקריאה ביומונים החרדים נכתב בשמם של גדולי ישראל כי "עקב ריבוי הנדבקים מהנגיף בימים אלו, ועל מנת למנוע סכנה חולי ומכאוב ח"ו', ושלא יגרום לביטול תלמוד תורה ותפילה בציבור, יש להוסיף ולהקפיד מאוד על דרכי השמירה והזהירות".

"וע"כ קוראים גדולי ישראל למבוגרים ובעלי החשש (קבוצות סיכון) שיקפידו שלא לשהות במקומות סגורים ואף ישתדלו להתפלל בחצרות ובמקומות הפתוחים". הרבנים מורים שלא להתקהל באופן מסוכן ולקיים את השמחות רק ע"פ הכללים. "ואלו שיש להם אפילו רק חשש חולי שלא יגיעו להיכלי התורה, בתי הכנסיות ומוסדות החינוך". את קריאתם מסיימים גדולי ישראל בקריאה שכל מי שבאפשרותו להתחסן ראוי שיעשה כך בתפילה שיהא עסק זה לרפואה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים