שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מרצ לא עוברת – ממשלת ימין עם בנט
סקר
סקר מנדטים מעניק לרה"מ ולמפלגות התומכות בו 62 מנדטים – בתנאי שימינה תמליץ על נתניהו. 56% מהציבור: משפט נתניהו משפיע על קבלת ההחלטות
קלפיות | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

מרצ בראשות ניצן הורוביץ לא הייתה עוברת את אחוז החסימה אם הבחירות היו נערכות היום – כך עלה הערב (שלישי) מסקר כאן 11. עוד עולה מהסקר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו היה יכול להקים קואליציה עם ימינה, החרדים והציונות הדתית, שמגיעות יחד ל-62 מנדטים.

סקר המנדטים: הליכוד – 29 מנדטים, יש עתיד – 18 מנדטים, תקווה חדשה – 14 מנדטים, ימינה – 13 מנדטים, הרשימה המשותפת – 9 מנדטים, ש"ס – 8 מנדטים, יהדות התורה – 7 מנדטים, העבודה – 7 מנדטים, ישראל ביתנו – 6 מנדטים, הציונות הדתית – 5 מנדטים, כחול לבן – 4 מנדטים.

לא עוברים את אחוז החסימה: מרצ בראשות ניצן הורוביץ – 2.8%, המפלגה הכלכלית בראשות ירון זליכה – 2.1%, רע"מ בראשות מנסור עבאס – 1.9%. מפלגת מען בראשות מוחמד דראושה זכתה לתמיכת 0.8% מהמשיבים.

מפת הגושים: גוש הליכוד-חרדים-דתיים 49 מנדטים; גוש מתנגדי נתניהו, יש עתיד-תקווה חדשה-הרשימה המשותפת-העבודה-ישראל ביתנו וכחול לבן 58 מנדטים; ימינה – 13 מנדטים.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, בנימין נתניהו ממשיך להוביל, עם פער של חמישה אחוזים מעל גדעון סער, ופער של 17% מעל יאיר לפיד. נתון נוסף, על רקע הדיון במשפט נתניהו אתמול: 56% מהציבור סבורים שהמשפט משפיע על קבלת ההחלטות של ראש הממשלה במשבר הקורונה.

הסקר נערך על ידי חברת קנטר, לפי מדגם אינטרנטי של 550 גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה, כולל המגזר הערבי. מספר האנשים שהתבקשו לענות על הסקר הינו 3,812, וטעות הדגימה המירבית הינה 4.4%.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים