שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » משלוח תרופות נגד הקורונה נחת בישראל
של פייזר
לאחר משא ומתן שניהלו ראש הממשלה ושר הבריאות עם מנכ"ל פייזר אלברט בורלא – לפני זמן קצר נחת בישראל משלוח ראשון של תרופות של פייזר נגד נגיף הקורונה
משלוח התרופות בישראל | צילום: באדיבות המצלם

לאחר משא ומתן שניהלו ראש הממשלה נפתלי בנט יושר הבריאות ניצן הורוביץ עם מנכ"ל פייזר אלברט בורלא – לפני זמן קצר נחת בישראל משלוח ראשון של תרופות של פייזר נגד נגיף הקורונה.

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "התרופה של פייזר שהגיעה היום לישראל, בין המדינות הראשונות בעולם, היא תוספת חשובה לארגז הכלים של המלחמה במגפה. לפני כמה שבועות בישיבת הממשלה הנחיתי לקדם את רכש התרופה, ובזכות מאמץ ונחישות שלנו, זה קורה".

"כפי שהיינו חלוצים עולמיים במתן החיסון השלישי ובמתן החיסון הרביעי – כעת אנחנו מובילים גם במתן התרופה לאזרחי ישראל. בזכות הפעולה המהירה שלנו התרופות הגיעו במהירות לישראל ויסייעו לנו לצלוח את שיא גל האומיקרון שמתקרב".

"אני רוצה להודות לידידי, מנכ"ל פייזר אלברט בורלא, לשר הבריאות ניצן הורוביץ ואנשי משרדו, לחברת אל על שהביאה את המשלוח ולכל העוסקים במלאכה. אנחנו פועלים נכון, באופן סדור ומהודק, במאמץ משולב – של בדיקות, חיסונים וכעת גם תרופה. יחד – נצלח את גל האומיקרון".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים