שיתוף
תגובות
משפט » משפחת נתניהו תובעת את אולמרט
מיליון ש"ח פיצויים
הזוג נתניהו והבן יאיר הגישו תביעה נגד ראש הממשלה לשעבר בטענה כי אולמרט הוציא את דיבתם בשני ראיונות שבהם אמר כי הם "חולי נפש" שזקוקים לטיפול פסיכיאטרי
אהוד אולמרט | צילום: lev radin, שאטרסטוק

ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובנו יאיר הגישו היום (חמישי) תביעת לשון הרע בסך של 837 אלף שקלים נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. לטענת המשפחה, אמר אולמרט בשני ראיונות כי התובעים הם "חולי נפש" הזקוקים לטיפול פסיכיאטרי. בכך הם טוענים, באמצעות עורך הדין יוסי כהן, שאולמרט הוציא את דיבתם. התביעה הוגשה לבית משפט השלום בתל אביב.

לפי כתב התביעה, "זמן מה לאחר שסיים לרצות עונשו בכלא לפני ארבע שנים, החל הנתבע בניסיונותיו האובססיביים לפגוע בתובעים ולרמוס את שמם הטוב בפומבי מתוך הנאה ותסכול עמוק, זדון ורשעות לשמה. התובעים הבליגו זמן רב, והוא החריף את הנאצות כלפיהם עד שחצה כל קו אדום אפשרי. האמירות של הנתבע אינן אמת. הן כזבים בוטים ומכוערים". עוד נאמר שיש בדברים "פוטנציאל הרסני".

התביעה מתייחסת לראיון שהעניק ראש הממשלה לשעבר לכלי התקשורת 'דמוקרטTV' בחודש אפריל האחרון, אז, ע"פ לשון התביעה, הוא אמר: "מה שלא בר שיקום זו מחלת הנפש של ראש הממשלה, אשתו ובנו. בתנאים רגילים כל רופא פסיכיאטר שיש לו מצפון היה אומר שצריך להוציא צו אשפוז לו, לה ולבן". בתביעה צוין גם כי בראיון אחר, בתוכנית של אופירה וברקוביץ', ניתנה לו הזדמנות לחזור בו מדבריו אך הוא בחר "לפגוע שוב במשפחת נתניהו בדברי בלע מכוערים".

במכתב התביעה נאמר גם כי "במקום להשלים עם המציאות, להרכין את ראשו ולשלם את חובו לחברה, החל אולמרט לעסוק באופן אובססיבי וסדרתי בהכפשות זדוניות ומרושעות נגד משפחת נתניהו. רק אדם חדור שנאה עיוורת וחסרת כל מעצורים מסוגל לומר דברי בלע כה חמורים ופוגעניים בתקשורת. מדובר בהתבטאות מסוכנת שעל בית המשפט לגנותה ולקבוע שאינה בגדר חופש הביטוי".

עורכי הדין של משפחת נתניהו טוענים כי ביקשו מראש הממשלה לשעבר לפרסם התנצלות בפומבי, והוא סירב. הם דורשים מבית המשפט לחייב את אולמרט לפרסם התנצלות פומבית באותן במות שפרסם את הדברים, וכן לשלם פיצויים בגין ביצוע העוולות, לכאורה, בסך מיליון ש"ח.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים