שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » משרד הבריאות: 903 מאומתים אובחנו אתמול
התחלואה בישראל
הוחלט להוציא את הניידות מבתי הספר התקבלה לאחר שהתברר כי אין אפשרות להגדיל את מספרן ולכן לא ניתן היה להגדיל באופן משמעותי את מספר הילדים המחוסנים
חיסון לקורונה | צילום: vextor studio, שאטרסטוק

משרד הבריאות מעדכן כי אתמול (ג׳) אומתו כחיוביים לקורונה 903 ישראלים, המהווים 1.1% מכלל הבדיקות שבוצעו. מדובר כמובן לעלייה מנתוני השבוע שעבר. ב-7 הימים האחרונים התגלו כ-49% יותר מאומתים לעומת השבוע שקדם. גם מקדם ההדבקה ירד, ועומד על 1.26.

נזכיר כי מספר המאומתים לאומיקרון בישראל מכפיל את עצמו בכל כיומיים שלושה- נכון להבוקר בישראל 341 מאומתים לזן ועוד 807 חשודים.

מדדי התחלואה הקשה כתוצאה מקורונה הפסיקו לרדת: נכון להבוקר מאושפזים 80 חולים במצב קשה, 38 מהם מונשמים. עד כה נפטרו בישראל 8,235 בני אדם כתוצאה מקורונה ומסיבוכיה.

בתוך כך, בתום שבוע וחצי בלבד יוצאו ניידות החיסונים מבתי הספר למרכזי הערים ובסמוך לקניונים, ובמקומם יחסנו את הילדים בני 11-5 אחיות בריאות הציבור בבתי הספר. הן היו אמורות לחסן תלמידים בחיסוני שגרה, אך הוחלט שחיסונים אלו יידחו בשבועיים ובמקום זאת יתמקדו רק בחיסון תלמידים בחיסוני קורונה. עם העברת המשימה לאחיות בריאות הציבור, מבצע החיסונים צפוי להתרחב בבתי הספר.

ההחלטה להוציא את הניידות מבתי הספר התקבלה לאחר שהתברר כי אין אפשרות להגדיל את מספרן ולכן לא ניתן היה להגדיל באופן משמעותי את מספר הילדים המחוסנים.

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון ביקשה במהלך מפגש שקיים ביום שני ראש הממשלה נפתלי בנט עם הנהלת משרד החינוך, להגדיל את מספר הניידות בבתי הספר. בנט הבהיר באותה פגישה כי אין אפשרות להוסיף ניידות והציע לקיים יום חופש לחיסון תלמידים בקהילה או שמורים ייקחו את התלמידים להתחסן בקהילה. שתי ההצעות נדחו על ידי משרד החינוך והסתדרות המורים הודיעה כי לא תסכים שהמורים ייקחו את הילדים להתחסן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים