שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » משרד השיכון במכרז לבניית 592 יח"ד ברכסים
בשורה למגזר החרדי
בימים האחרונים פרסמה רמ"י מכרז לבנייתם של 592 יחידות דיור חדשות ביישוב הצפוני רכסים • חלק מהדירות ישווקו במסגרת מחיר למשתכן וחלקם במסלול רגיל
רכסים | צילום: ויקיפדיה

רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), פרסמה בימים האחרונים מכרז לבנייתם של 592 יחידות דיור חדשות ביישוב הצפוני רכסים. חלק מהדירות ישווקו במסגרת מחיר למשתכן וחלקם במסלול רגיל. במסמך המכרז שפורסם ציינה הרשות כי מדובר בהזמנה למכרז לבנייה רוויה בשכונת הפרסה ברכסים, שהיא שכונה 'בעלת מאפיינים המתאימים ל'צביון חרדי'.

על פי תכנית המתאר שאושרה בשנת 2019, שכונת גבעת הפרסה ברכסים אמורה לכלול כ-1,900 יחידות דיור ו-55 אלף מ"ר שיועדו לשימושי מסחר ותעסוקה. כמו כן, אושרה להפקדה תכנית להקמת שכונה נוספת ביישוב-שכונת רסקו שאמורה לכלול 455 יחידות דיור. כאשר תוכניות אלו לצד תוכניות של התחדשות עירונית, אמורות להביא לתוספת של 5,000 יחידות דיור חדשות ברכסים בשנים הקרובות.

לאחרונה הודיע משרד האנרגיה, כי שכונת גבעת הפרסה ברכסים נבחרה לשכונה החרדית הראשונה שתחובר לתשתיות הולכה של גז טבעי, במסגרת פיילוט של המשרד ורשות הגז הטבעי. זאת, לאחר שבתום הליך בחינה נרחב הודיע מנהל תחום כלכלה ופיתוח ברשות הגז, רפאל בן חמו, כי השכונה החדשה ההולכת ונבנית ביישוב הצפוני רכסים אכן תחובר לתשתיות ההולכה של הגז הטבעי.

יצויין, כי בתקופה האחרונה נרשם גידול מסיבי במספר עסקאות הנדל"ן לרכישת מגרשים והתמודדות במכרזים ברכסים. חלק מהפרויקטים שווקו במסגרת מחיר למשתכן וחלק שווק ליזמים המשווקים אותו לכלל המגזר החרדי. על פי התחזיות בתוך כ-5 שנים יכפיל היישוב את מספר התושבים המתגוררים בו מ-14,000 נפשות ל-28,000 נפשות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים