שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » מתיחת פנים ל'רכב של הציבור החרדי'
2021
מיצובישי אאוטלנדר 2021 צפוי להגיע אלינו ברבעון השלישי, כאשר הרכב מתהדר בשינוי משמעותי בעיצוב החיצוני ובפנים תא הנהג, ובטכנולוגיות מהשורה הראשונה
מיצובישי אאוטלנדר 2021 | צילום: יצרן

מיצובישי אאוטלנדר הוא אחד מהרכבים היותר מוכרים בקרב משפחות בציהור החרדי מאחר והוא מתאפיין במספר מקומות גדול ובנפח תא מטען רחב, וכעת מיצובישי חשפה את הדור הרביעי של האאוטלנדר עם עיצוב מודרני ומנוע 2.5 ליטרים חדש. כאשר הוא צפוי להגיע אלינו ברבעון השלישי של השנה.

הדור הראשון של האאוטלנדר הוצג לראשונה בשנת 2001, ובדור השלישי שיצא ב-2012 הוא זכה לפופולאריות רבה. וכעת, לאחר 9 שנים, נחשף הדור הרביעי והחדש לחלוטין. מכלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל, נמסר כאמור כי מיצובישי אאוטלנדר החדש יגיע לישראל ברבעון השלישי של 2021.

אאוטלנדר החדש מבוסס על הפלטפורמה הקומפקטית/בינונית של ניסאן-רנו המשרתת אותן מ-2015, והוא חולק אותה, בין השאר, עם דגמי ניסאן אקס טרייל סנטרה, קשקאי כמו-גם דגמי רנו אספאס, טליסמאן, מגאן.

עיצובו החיצוני של האאוטלנדר החדש מזוהה מיד בזכות שפת העיצוב העדכנית של מיצובישי בהשראת דגם הקונספט "אנגלברג". החזית בולטת עם תאורה ב-3 קומות, בפרופיל המראה דינאמי יותר ואילו חלקו האחורי הוא שלב נוסף בהתפתחות לעומת הדור הנוכחי.

מיצובישי אאוטלנדר 2021 | צילום: יצרן

סביבת הנהג עברה מהפיכה של ממש, כאשר הגרסה החדשה מחליפה את זאת המיושנת ומיישרת קו עם העידן הנוכחי. בעיצוב, מול הנהג לוח מחוונים מוקרן (12.3 אינץ‘), תצוגה עילית ענקית (10.8 אינץ‘) ובמרכז מסך מולטימדיה (9 אינץ‘) עם תאימות לאנדרואיד אוטו/אפל קאר פליי.

השינוי הוא משמעותי מאחר והוא מדבר בשפת עיצוב חדשה לגמרי. הקווים ארוכים ונמשכים לאורכו של הדשבורד, להגה עיצוב חדש עם כפתורי שליטה מרובעים, מסך המולטימדיה צף, ידית ההילוכים אלקטרונית, הקונסולה מוגבהת בין המושבים ולטענת היצרנית נעשה שימוש בחומרים איכותיים יותר.

מיצובישי אאוטלנדר 2021 | צילום: יצרן

בגזרת המנוע, בשלב ראשון, מוצע אאוטלנדר החדש עם מנוע אחד – בנזין אטמוספרי, 2.5 ליטר, 4 צילינדרים, ככל הנראה זה המוכר מאקס טרייל. מיצובישי לא שחררה נתונים בשלב זה, אך בדגם של ניסאן מפיק מנוע זה 181 כ“ס ו-25.1 קג“מ ומשודך לתיבה רציפה, וסביר להניח שלאאוטלנדר נתונים דומים עד זהים.

אאוטלנדר החדש מוצע תקנית עם הנעה קדמית, ויש לו אופציה למערכת הנעה כפולה מקורית של מיצובישי. בשתי גרסאות ההנעה מצבי ניהוג לכביש ולשטח; חמישה בהנעה הקדמית, שישה בכפולה. בהמשך תציג מיצובישי גרסה היברידית-נטענת חדשה.

מיצובישי אאוטלנדר 2021 | צילום: יצרן

במיצובישי מציינים כי מערך המתלים חדש ואילו תגובת ההגה משופרת (2.6 סיבובים מנעילה לנעילה לעומת 3.3). מערכת הבלמים שופרה גם היא עם דיסקיות גדולות יותר, וכמו כן ישנו בורר מצבי נהיגה עם 6 מצבים לבחירה: חיסכון ורגיל, כביש, עפר, שלג ובוץ.

מפרט הבטיחות עדכני וכולל בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב בשטח מת כולל היגוי אקטיבי, התרעת תנועה חוצה מאחור כולל בלימת חירום (במהירות חניה), מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, התרעת עייפות ובקרת שיוט אדפטיבית חכמה הפועלת בשיתוף מערכת הניווט ומערכת זיהוי התמרורים (לדוגמא מאטה לקראת עיקולים ומתאימה את מהירות הנסיעה בהתאם לשילוט). כמו כן ישנה מערכת בקרת ירידה במדרון ובקרת נגרר.

מיצובישי אאוטלנדר 2021 | צילום: יצרן
הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים