שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » נבלני הפסיק את שביתת הרעב
רוסיה
מנהיג האופוזיציה ברוסיה הודיע כי הפסיק את שביתת הרעב שלו, לאחר שקיבל שני ביקורי רופאים בכלא. "על התמיכה המדהימה של האנשים הטובים", מסר
אלכסיי נבלני | צילום: Jonas Petrovas, שאטרסטוק

מנהיג האופוזיציה הרוסי אלכסיי נבלני, הודיע היום (שישי) על סיום שביתת הרעב שבה החל לפני 24 ימים. הוא אמר כי לא ויתר על דרישתו לטיפול רפואי הולם והוסיף כי "אני מאבד תחושה בידיים וברגליים, ואני רוצה להבין מה זה ואיך לטפל בזה".

בפוסט שפרסים באינסטגרם הודיע האופוזיציונר כי החליט לחדול משביתת הרעב שלו, שנמשכה 24 יום. במקביל, אמר כי ימשיך לדרוש ביקור של רופא בעקבות איבוד התחושה בגפיו, עליה דווח בימים האחרונים. כמו כן ציין נבלני כי יפסיק לסרב לאכול לאחר שייבדק ע"י רופא חיצוני, שאינו מטעם בית הסוהר.

חוקרי זכויות אדם מטעם האו"ם קראו אתמול לממשל הרוסי לאפשר מתן טיפול רפואי למנהיג האופוזיציה, אלכסי נבלני, שלטענתם, הוא נמצא בסכנת חיים. לדבריהם, נבלני מוחזק בתנאים קשים בתא מאובטח ונשללה ממנו האפשרות לטיפול רפואי הולם, כך טענו בהצהרתם.

נבלני, עורך דין בן 44, נחשב ליריב הפוליטי המשמעותי ביותר של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. על פי הדיווחים האחרונים הוא ביקש מספר פעמים לפגוש את רופאו האישי, אולם נתקל בסירוב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים