שיתוף
תגובות
כלכלה » פיננסים » בנקאות ומימון » נותנים לך כסף, תיקח?
עולם הפוך
הבנק "עושה חושבים" ומגיע למסקנה שהוא חייב לגרום לאנשים לקחת הלוואות, אבל איך הוא ישכנע אנשים לקחת הלוואות?
הלוואה | צילום: create jobs 51, שאטרסטוק

לקוח בא לבנק, מבקש הלוואה. הבנק מסרב לתת לו הלוואה. מצליחים לדמיין את הסצנה הזו? נהדר. עכשיו תנסו לדמיין סצנה הפוכה, הבנק מגיע ללקוח, מבקש ממנו שיקח הלוואה, הלקוח מסרב, קשה לכם לדמיין את זה, נכון?

אז זה מה שקורה היום, הקורונה הפכה את העולם הכלכלי, שינתה את הרגלי העבודה והכתיבה לנו כללים חדשים לעשיית עסקים, לצד עסקים שפשטו רגל ואנשים שאיבדו את מטה לחמם ישנם גם אנשים רבים שהרוויחו הרבה כסף בקורונה, כמו כן ישנם אנשים רבים שהמשיכו להרוויח את אותה משכורת כמו פעם, אבל עם שינוי קטן, אין להם על מה לבזבז את הכסף, אין טיסות, אין מלונות, אין קניונים, אין בילויים, אין חנויות וכך גם אם בעבר הם התקשו לגמור את החודש הרי שכיום הצטברה להם יתרת מזומנים ירוקה בחשבון הבנק.

ואם יש כסף אז לא צריך הלוואות או להשתמש במסגרת האשראי- "אובר דראפט" – ואז מה שקורה זה שלבנק אין מספיק הכנסות, כי ההלוואות והאוברדראפט זה אמצעי ההכנסה המרכזי של הבנק ולא העמלות הצנועות שלכם בחשבון העו"ש…

ואז הבנק "עושה חושבים" ומגיע למסקנה שהוא חייב לגרום לאנשים לקחת הלוואות, אבל איך הוא ישכנע אנשים לקחת הלוואות?

צעד ראשון, הוא יוריד את הריביות, צעד שני, הוא ישחיל הודעה קבועה בכל הנכסים של הבנק, אם תיכנסו לאפליקציה של הבנק או לחשבון שלכם באתר הבנק או אפילו תמשכו כסף בסכפומט של הבנק, תקפוץ לכם הודעה שאתם "זכאים" להלוואה, או אפילו את סכום ההלוואה המקסימלית שאתם יכולים לקבל ובסניפים שרחוקים מהיעד שהבנק קבע או בחברות האשראי אפילו יתקשרו אליכם באופן יזום כדי ליידע אתכם בזכות הגדולה שנפלה בחלקכם.

רגע, אם זה כל כך פשוט אז למה כשאני מגיע לבקש הלוואה מהבנק תמיד עושים לי פרצוף חמוץ ולא ממש מאשרים לי את ההלוואה?

יש לכך 2 תשובות:

  1. יש בנקאים שהתרגלו לעשות את הפרצוץ החמוץ הזה כשבאים לבקש מהם הלוואה, אפילו שהם מאוד רוצים לתת לכם הלוואה. אפילו לי כשבאתי לבקש הלוואה מהבנק וביקשתי ריבית מאוד נמוכה, הבנקאי אמר לי "אין ריביות כאלה נמוכות בבנק" אבל 2 דקות אחר כך כשפתחתי את האפליקציה של הבנק הוצעה לי שם הלוואה בריבית נמוכה ברמה שעליה הבנקאי אמר "שאין כזו ריבית בבנק"
  2. הבנקים רוצים לתת הלוואות אבל רק לאנשים שהבנק חושב שיוכלו לעמוד בהחזרי ההלוואות שלהם ופעמים רבות האנשים שיכולים לעמוד בהחזרי ההלוואות שלהם לא צריכים הלוואות, לעומת זאת האנשים שהבנק חושב שלא יכולים לעמוד בהחזרי ההלוואות שלהם תמיד יבואו לבקש הלוואות, ואנשים אלו מקבלים את הסירוב מהבנק.

תכלס', כדאי לקחת את ההלוואות הזולות הללו?

אם אין לכם מטרה מוגדרת עבור הכסף הזה, אל תיגעו בו! הוא יכול לסבך אתכם ולהרוס לכם את החיים.

אבל אם יש לכם מטרה מוגדרת עבור הכסף, כגון: השקעה בטוחה שתכניס לכם כסף רב, כגון: השקעה בעסק, פיתוח מוצר, רכישת נדל"ן או אפילו הסדרת חובות קיימים עם ריבית גבוהה או החזרים חודשיים שחונקים אתכם ובאמצעות ההלוואה הזו תפרסו אותם מחדש ותחסכו כסף אז מומלץ לכם לנצל את ההזדמנות ולהנות מהכסף הזול המוצע כיום.

רגע, אם זה כזה פשוט אז למה צריך לקחת יעוץ מאנשים כמוך?

כי המציאות כמו תמיד היא לא שחור ולבן אלא יש מצבי ביניים שלקוח צריך כסף והוא יכול לעמוד בהתחייבויותיו, אבל הוא לא הצליח לשכנע את הבנק בכך, במקרים אלו אני נכנס ומסביר לבנק בצורה מקצועית למה הלקוח יכול לעמוד בהתחייבויותיו ובס"ד מצליח לגייס את הכסף עבור הלקוח.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים