שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » ניסיון פיגוע דקירה בצומת יצהר
ללא נפגעים
ניסיון פיגוע דקירה בצומת יצהר: לפי צה"ל מחבל שלף סכין ליד מתיישב ביצהר ונמלט. לא היו נפגעים באירוע. לוחמי צה"ל סורקים את האזור ומחפשים אחר המחבל
התושב שניצל מהפיגוע עם ראש מועצת שומרון בזירת האירוע | צילום: צבי סוכות
צילום: צבי סוכות

ניסיון פיגוע דקירה בצומת יצהר שבשומרון אירע הבוקר (רביעי), אין נפגעים. ישראלי שעמד בצומת דיווח שמחבל התקרב אליו ושלף לעברו סכין. הישראלי צעק והמחבל ברח לכיוון הכפר חווארה. כוחות צה"ל סורקים את האזור.

מדובר צה"ל נמסר כי "לפני זמן קצר התקבל דיווח מאזרח על ניסיון פיגוע דקירה לאחר שמחבל ניסה לדקור אותו בצומת יצהר שבמרחב החטיבה המרחבית "שומרון". האזרח לא נפגע והמחבל נמלט מהמקום. כוחות צה"ל סורקים אחר החשוד".

ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן בתגובה לנסיון הדקירה בשומרון: "ניסיון פיגוע חמור, שמחבל הגיע לתושב השומרון לצומת יצהר הגדול ומנסה לדקור אותו בסכין. התושב הגיב בגבורה, נאבק במחבל, מאבק שארך לא מעט זמן, בסופו של דבר המחבל בורח לכאן".

"כרגע צה"ל מתחקר את האירוע, אני מבקש לחזק את ידי חיילי צהל את משטרת ישראל השבכ כוחות הבטחון במלחמה שלהם לתפוס את המחבל הנפשע ולחסל אותו, אני מחזק את ידי התושב הגיבור תושב יצהר שנאבק בידיים חשופות במחבל ומנע פיגוע רצחני, אני קורא מפה לרוהמ לשר הביטחון ולכל שרי הממשלה להתעשת וללמוד מהתושב הזה, האזרח הפשוט, איך להילחם בטרור בידיים חשופות".

"ממשלת ישראל, עם כל הכוחות הגדולים מערכת הביטחון החזקה במזרח התיכון צריכה להחזיר את ההרתעה, הסיבה שפעם אחר פעם מנסים לפגע כאן בשומרון ובכל מקום אחר במדינת ישראל היא כי הממשלה מאבדת את ההרתעה. אני קורא לממשלה ללמוד ממעשה הגבורה של התושב כאן שנלחם בידיים חשופות במחבל עם סכין ומנע פיגוע גדול יותר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים