שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ניצולות השואה בב"ב יצאו למחות נגד העירייה
המאבק מחריף
הנשים מחו על הסגירה הפתאומית של מועדונית הרווחה הוותיקה בעיר, שמעניקה להן פעילות חברתית וארוחה חמה כשלחלק מהנשים הבודדות הפעילות במקום זהו כל עולמן
עיריית בני ברק | צילום: ויקיפדיה

מאבק הנשים המבוגרות בבני ברק, בהן חלק ממייסדות העיר וניצולות שואה מחריף, ועשרות נשים ובהן ניצולות שואה יצאו היום (ג') לרחוב למחות ואף חסמו את התנועה.

הנשים מחו על הסגירה הפתאומית של מועדונית הרווחה הוותיקה בעיר, שמעניקה להן פעילות חברתית וארוחה חמה כשלחלק מהנשים הבודדות הפעילות במקום זהו כל עולמן.

הגברת אסתר ל. סיפרה בבכי שהיא עברה את השואה וכי בעלה, אסיר ציון, היה אסיר שבע שנים בסיביר, והיא לא מצליחה להבין מדוע עיריית בני ברק כל כך אכזרית ורעה כלפיהן.

חבר מועצת העיר ויו"ר סיעת הליכוד, יעקב וידר, הצטרף להפגנת הנשים ואמר כי הוא מתבייש בייחס המרושע והאכזרי לניצולות השואה ואמר: "אני צריך להזכיר לעסקנים שוב ושוב שזו עיריית בני ברק ולא עיריית סדום, פניתי למשרד הרווחה שיפתח בבדיקה מה העירייה עשתה בכספים שהועברו לה עבור הנשים".

כזכור ביום חמישי האחרון הגיעה קבוצה מהנשים למחות בישיבת מועצת העיר בני ברק, ולאחר שראש העירייה, אברהם רובינשטיין, סירב לאפשר לנשים להציג בפני חברי המועצה את העוול שלטענתן נעשה להן, בטיעון שהחוק מקצה זמן דיבור רק לחברי מועצה, הודיע חבר המועצה וידר שהוא מעניק את זמן הדיבור שלו לנשים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים