שיתוף
תגובות
חדשות » נכדתו של יצחק שמיר מצטרפת לגדעון סער
רכש חדש
עו"ד מיכל דיאמנט הצטרפה למפלגת תקווה חדשה • גדעון סער: "היא תשתלב בצוות המכין את תוכנית תקווה חדשה לרפורמות במערכת המשפט"
גדעון סער | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

עו"ד מיכל דיאמנט, נכדתו של יו"ר הליכוד וראש הממשלה לשעבר יצחק שמיר, הודיע הערב (מוצאי שבת) כי היא מצטרפת לרשימת "תקווה חדשה", המפלגה החדשה בראשותו של בכיר הליכוד לשעבר גדעון סער, לקראת הבחירות הקרובות לכנסת.

עו"ד מיכל דיאמנט היא בעלת ניסיון של כ-12 שנים במשרדי עו"ד גדולים. היא התמחתה בניהול תיקים גדולים ומורכבים, בעיקר בתחום הכלכלי. היא בעלת תואר ראשון במשפטים ובניהול ותואר שני במשפטים, שניהם מאוניברסיטת תל-אביב. דיאמנט משמשת כחברת הועד המנהל בעמותה להנצחת מורשת לוחמי חירות ישראל (לח"י).

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער שיגר את ברכתו לרגל הצטרפותה, וכתב כי עו"ד דיאמנט היא אישה עם השקפת עולם סדורה, המבינה לעומק את חשיבות אחדות העם כערך וכיסוד בעוצמה הלאומית שלנו. "היא תצטרף לנבחרת תקווה חדשה לכנסת ה-24, תשתלב בצוות המכין את תוכנית תקווה חדשה לרפורמות במערכת המשפט ותתמקד בנושא זכויות האזרח בחקירה ובמשפט".

מיכל דיאמנט הודיעה על הצטרפותה באמצעות מודעה וסרטון קצר על סבה ז"ל: "זכיתי להיות נכדתו של ראש הממשלה השביעי של מדינת ישראל, יצחק שמיר, לגדול לצדו, לספוג את מורשתו ולהתחנך לאור סט הערכים שהנחיל לי ולמשפחה כולה".

"מכל אלו התגבשה גם תפיסת עולמי ולפיה תפקיד ראש הממשלה של מדינת ישראל צריך להיות מונע מעקרונות ואידאולוגיה ולא רק משיקולים פוליטיים. כאשר סבי נשאל בעבר מי לדעתו צריך לכהן כראש הממשלה אחרי נתניהו, הוא השיב: "חשוב שייבחר אדם שהאינטגריטי שלו יישמר גם לאחר שיזכה בתפקיד הנכסף של ראש הממשלה במדינה היהודית".

"אני מאמינה בלב שלם שבגדעון סער יש את כל אלו: אינטגריטי, הגינות, ערכיות ואידיאולוגיה אמיתית. אני מאמינה שיש לו את הכישורים, העוצמה ויכולת המנהיגות הדרושים על מנת להנהיג את מדינת ישראל בעת הזו". דיאמנט סיימה: "ולכן, קיבלתי החלטה, לא בקלות אבל באמונה שלמה, לעזוב את מפלגת הליכוד ולהצטרף למפלגת תקווה חדשה."

ההרכב של מפלגת "תקווה חדשה" עד כה: גדעון סער ח"כ ושר בכיר לשעבר מטעם הליכוד, יפעת שאשא-ביטון ח"כ ושרה לשעבר מטעם כולנו, זאב אלקין ח"כ ושר לשעבר מטעם הליכוד, יועז הנדל ח"כ ושר לשעבר מטעם דרך ארץ, צבי האוזר ח"כ לשעבר מטעם דרך ארץ, מיכל שיר ח"כ לשעבר מטעם הליכוד, שרן השכל ח"כ לשעבר מטעם הליכוד, מאיר יצחק-הלוי ראש עיריית אילת מטעם הליכוד, גבי כנפו מ"מ ראש עיריית אשדוד, צחי דיקשטיין יו"ר ועד מתיישבי השומרון וחבר הליכוד לשעבר ועו"ד מיכל דיאמנט שהצטרפה הערב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים