שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "נכה בהם מכות שהם לא חלמו עליהם"
נתניהו מאיים
ראש הממשלה בביקור פצועים: "אמרתי אתמול שלבני החושך האלה, לטרוריסטים של החמאס והג'יהאד האסלאמי – שדמם בראשם. זו רק ההתחלה"
נתניהו בהתייעצויות ביטחוניות | צילום: עמוס בן גרשום /לעמ

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לפני זמן קצר לביקור פצועים בביה"ח וולפסון בחולון. "באתי לכאן לביה"ח וולפסון לבקר את אורין, ילדה קטנה שנפגעה בפגיעה שיכלה להיות אנושה ובעזרת עבודה נפלאה של אנשים במקום ושל הרופאים כאן – היא ניצלה. לידה, יש ילד שמטופל מעזה – וזה מראה לכם את כל ההבדל בין בני התרבות לבני החושך".

"אמרתי אתמול שלבני החושך האלה, לטרוריסטים של החמאס והג'יהאד האסלאמי – שדמם בראשם. לפני שעה קלה חיסלנו מפקדים בכירים במטה הכללי של החמאס כולל את מח"ט עזה וגם מפקדים אחרים. זו רק ההתחלה, אנחנו נכה בהם מכות שהם לא חלמו עליהם". עוד הוסיף כי "אני מברך את השב״כ, חיל האוויר, פיקוד הדרום וצה״ל על מבצע סיכול מפקדים בכירים של החמאס. מי שפוגע בנו – דמו בראשו".

מוקדם יותר אמר כי "מכאן אני הולך חזרה לקריה, להיפגש עם הרמטכ"ל ומפקד חיל האויר. הערב אכנס את הקבינט, יש התפתחויות קשות, כולל ירי הנ"ט. אנחנו נגיב ומגיבים בעוצמה הולכת וגדלה – לא אפרט כאן". 

שר הביטחון, בני גנץ, הגיע לחמ"ל העירוני באשקלון ביחד עם השר לנושאים אזרחים וחברתיים במשרד הביטחון מיכאל ביטון. השניים קיבלו סקירה והערכת מצב ביחד עם ראש עיריית אשקלון תומר גלאם ונציגי משרד הביטחון, צה"ל ופיקוד העורף.

שר הביטחון גנץ אמר: "אני מסיים ביקור בעיר אשקלון עם ראש העיר תומר גלאם. הוא והתושבים חזקים, עושים את מלאכתם נאמנה ועומדים מאחורי צה"ל. צה"ל מבצע בשעות האחרונות שורה של תקיפות משמעותיות, פגענו בחוליות מפקדים, בתשתיות משמעותיות של החמאס ונמשיך להגן על תושבי ישראל כולם".

"תקפנו מאות רבות של מטרות, מגדלים נופלים, מפעלים קורסים, מנהרות מושמדות ומפקדים מסוכלים. כל האמצעים וכל האופציות על השולחן ויש עוד המון פעילות בבנק. יש אירועים מבצעיים במרחב הגבול וגם איתם אנחנו מתמודדים ומגנים על תושבי הדרום, גם במחיר של היפגעות כוחותינו לצערי".

"צה"ל ימשיך לתקוף ויביא לשקט מוחלט ולטווח רחוק. רק כשנשיג את היעד הזה נוכל לדבר על רגיעה. כרגע אין תאריך סיום. לא נקבל הטפות מוסר מאף ארגון או מוסד על זכותנו וחובתנו להגן על אזרחי ישראל. אני מבקש לפנות לציבור הישראלי כולו ולחזור ולהדגיש הישמעו להוראות פיקוד העורף והיכנסו בעת הצורך למרחבים מוגנים אלו באמת הנחיות מצילות חיים. נמשיך לעמוד ביחד וננצח", דברי גנץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים