שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "נסכים לבנט בראש – לא ישפילו אותנו"
בכיר במרצ
יאיר גולן הבהיר כי אם הסיכום עם יו"ר יש עתיד יהיה שיו"ר ימינה יתמנה ראשון לתפקיד ראש הממשלה – מרצ תאשר זאת: "זה לא טבעי, אך נצא לדרך"
תגיות:
יאיר גולן | צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן

ח"כ יאיר גולן (מרצ) אמר היום (שני) בריאיון ל-103FM כי האפשרות שיו"ר ימינה נפתלי בנט יהיה ראשון ברוטציה עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד לא טבעית, אך מפלגתו תתמוך בכך. לדברי גולן, "אמרתי בנושא הזה שזה נראה לי מוזר, לא טבעי, אבל אם זה מה ששני הג'נטלמנים לפיד את בנט יסכמו – אני מניח שזה מסוג הדברים שאנחנו נאמר 'בוא נצא לדרך'".

כאשר נשאל האם הם מרצ בכל מקרה בפנים, השיב כי "אם אנחנו לא נהיה בפנים כנראה שלא תקום קואליציה, 6 המנדטים של מרצ חיוניים להקמת חלופה ישראלית, לאומית. בוודאי שהכל זה מכלול, זה תיקים, עקרונות, קווי היסוד, הכל מכל וכל. אני לא חושב שאנחנו יכולים להגדיר כרגע מהו ייהרג ובל יעבור למעט דברים קיצוניים כמו קו יסוד לספח את כל שטחי יו"ש, כמובן שמרצ לא תהיה בפנים, אבל אני לא יכול לתת תשובה מה זה ייהרג ובל יעבור".

הוא ציין כי "אני חושב שכל מי ששותף למשא ומתן הזה מבין שצריכה להיות רמה מסוימת של הוגנות אם לא תישמר רמה של הוגנות אי אפשר להקים את השותפות הזאת. הוגנות זה גם פשרה, אנחנו אמרנו פעם אחר פעם אחר פעם אנחנו נכונים להתפשר אנחנו מבינים שצריך להתפשר אין מה לעשות זו ממשלה של ימין ושמאל".

עם זאת, בהמשך ציין כי "אם מרצ משום מה מקבל בסך הכל תיק אחד זוטר בלבד אז לא נסכים לזה, אני לא מבין על מה הפליאה פה. אם מישהו מהשותפים מראש משפיל אותו, ברור שהקואליציה לא תחזיק יום. אין דבר כזה בכל מחיר. יש לנו עקרונות וגם כבוד עצמי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים