שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » נסראללה חלה בדלקת ריאות, לא בקורונה
דיווח בלבנון
מקורבים למזכ"ל חיזבאללה אמרו לעיתון הלבנוני אל-ג'ומהוריה כי מצבו הרפואי של נסראללה משתפר. לדבריהם, סבל מאלרגיה עונתית ומדלקת ריאות ולא מקורונה
תגיות:
חסן נסראללה מזכ"ל חיזבאללה | צילום: תקשורת ערבית

העיתון הלבנוני אל-ג'ומוהריה דיווח הבוקר (שלישי) מפי מקורבים למנהיג ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה, שמצבו הרפואי השתפר מאז "נאום השיעולים" בשבוע שעבר והוא טוב יותר משהיה. לדברי אותם מקורבים, הוא סבל מאלרגיה עונתית (אביבית) ומדלקת ריאות ולא מקורונה.

המקורבים ציינו כי זו לא הפעם הראשונה שנסראללה סובל מאלרגיה שבעקבותיה קיבל טיפול רפואי, אולם בעבר, בשונה מהיום, הדבר לא קיבל חשיפה פומבית בכלי התקשורת. "הוא טופל ללא רעש ובלי שאף אחד התריע, משום שמחלתו לא נקשרה לאירועים בהם נאלץ להופיע, בשונה ממה שקרה הפעם כשנחשף במסגרת ציון חגיגת יום השנה לשחרור", אמרו הגורמים.

עוד דווח בעיתון הלבנוני כי נסראללה נמצא במעקב של רופא מומחה ולא נזקק לטיפול בבית חולים. צוין גם כי נעשתה התייעצות עם רופאים, כולל אחד בארצות הברית, כדי לקבל חוות דעת בעניין מצבו והייתה תמימות דעים כי מדובר באלרגיה ובדלקת ריאות וכי מזג האוויר היבש יסייע להחלמה, בנוסף לטיפול אנטיביוטי.

בעיתון ציינו כי נסראללה ממשיך בעבודתו באופן מבוקר ובאמצעות הטלפון. בכיר בחיזבאללה ששוחח עמו לפני יומיים אמר ל"אל-ג'ומהוריה" כי קולו השתפר וכי יש "לזנוח את השמועות".

הדיווחים הרבים על הידרדרות במצבו הבריאותי של נסראללה החלו לאחר נאומו האחרון בשבוע שעבר, שזכה לכינוי "נאום השיעולים" ועורר תשומת לב רבה ברחבי העולם. נסראללה סיפר שחלה, השתעל כמה פעמים במהלך דבריו ואף התקשה לדבר בחלקים מסוימים, אך לא סיפר על מקור השיעולים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים